کد خبر : 13860 / /
/

از دیروز تا امروز ۱۳ بهمن ماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۸ هزار و ۱۶۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۹۷۵ نفر از آنها بستری شدند.

 

طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۵۹تن نیز جان خود را به دلیل بیماری از دست دادند.

از دیروز تا امروز ۱۳ بهمن ماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۸ هزار و ۱۶۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۹۷۵ نفر از آنها بستری شدند.

به نقل از ایسنا، مجموع بیماران کرونا در کشور به ۶ میلیون و ۴۴۶ هزار و ۴۰۴ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۹ بیمار کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۲ هزار و ۵۶۳ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون و ۱۱۵ هزار و ۱۳۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

یک هزار و ۸۱۹ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۴۴ میلیون و ۹۸۸ هزار و ۹۴۰ آزمایش تشخیص کرونا در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۴۲ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۴۲ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۳۰ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۴ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

تصمیم جدید درباره فعالیت «حضوری» مدارس تهران

به دنبال روند صعودی ابتلا به کرونا در پیک ششم، طبق جدیدترین رنگ‌بندی کرونایی شهرهای کشور، در حال حاضر  ۴۲ شهر در وضعیت قرمز قرار دارند که تهران نیز از جمله آنهاست.

علیرضا کریمیان، مدیرکل آموزش‌وپرورش شهر تهران درباره آخرین تصمیمات اتخاذ شده پیرامون فعالیت حضوری مدارس به واسطه شیوع گسترده کرونای امیکرون به ایسنا گفت: رئیس جمهور مشخص کرده‌اند که مدارس و دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند و باز هستند و متناسب با شرایط، ستادهای مقابله با کرونا در سطح استان‌ها به ریاست استانداران برنامه‌ریزی کرده و تصمیم‌گیری می‌کنند. ما نیز طبیعتا تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.

وی افزود: در زمینه فعالیت حضوری مدارس، متناسب با شرایط اگر ضرورت ایجاد شود حتما از طریق ستادملی مقابله با کرونا برای آنها تصمیم‌گیری خواهد شد.(ایسنا)

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.