کد خبر : 13897 / /
/

سوپر جام فوتبال ایران با نیم فصل تاخیر در بهمن ماه برگزار می‌شود و قرار است پرسپولیس قهرمان لیگ برتر در ورزشگاه سپهبد قاسم سلیمانی سیرجان به مصاف فولاد خوزستان قهرمان جام حذفی برود.

پرسپولیس و فولاد در حالی باید سوپر جام فوتبال ایران را برگزار کنند که سرمربی فولادی‌ها تا به حال موفق به برد پرسپولیس نشده است.

سوپر جام فوتبال ایران با نیم فصل تاخیر در بهمن ماه برگزار می‌شود و قرار است پرسپولیس قهرمان لیگ برتر در ورزشگاه سپهبد قاسم سلیمانی سیرجان به مصاف فولاد خوزستان قهرمان جام حذفی برود.

این بازی هفتمین تقابل نکونام با پرسپولیس خواهد بود. مربی استقلالی فولاد در شش تقابل گذشته خود تنها یک تساوی در کارنامه دارد و در دیگر بازی‌ها برابر پرسپولیس شکست خورده تا ناکامی او برابر رقیب سنتی آبی‌ها به یک عادت تبدیل شود.

نکونام سابقه مربیگری در نساجی مازندران و فولاد خوزستان را دارد و مربی جوانی است . جواد چهارمین فصل حضور خود در لیگ برتر را  تجربه می‌کند و افتخار بزرگ قهرمانی در جام حذفی را دارد. با این حال جواد برای رسیدن به همه عناوین راه زیادی را باید طی کند. حضور در سوپر جام هم فرصت مناسبی است تا او خودش را به فوتبال ایران ثابت کند و توانایی‌هایش را به نمایش گذارد اما در این مسیر رقیبی را در پیش دارد که نتایج خوبی را برابر آن به دست نیاورده است.

نکونام در تقابل‌های گذشته خود برابر پرسپولیس با فولاد و نساجی پنج باخت و یک تساوی را تجربه کرد که تنها تساوی آن را با فولاد بدست آورده است. آخرین تقابل نکونام با پرسپولیس هم به آخرین هفته برگزار شده لیگ برتر باز می‌گردد که فولاد برابر پرسپولیس شکست خورد.

پرسپولیس به کابوس تلخی برابر نکونام تبدیل شده و هواداران این تیم از بازی با فولاد در سوپر جام باید راضی باشند. هر چند فولاد هم انگیزه‌های خودش را در این بازی دارد ولی کارنامه نکونام نشان داده هنوز راه بردن پرسپولیس را پیدا نکرده و فشار مضاعفی را پیش از بازی باید تحمل کند چون زیر فشار انتقادات فولادی‌ها و حتی هواداران استقلال قرار دارد.

نتایج تقابل‌های نکونام و پرسپولیس

لیگ هجدهم

پرسپولیس دو – نساجی مازندارن یک

لیگ نوزدهم

فولاد خوزستان صفر – پرسپولیس یک

پرسپولیس یک – فولاد خوزستان صفر

لیگ بیستم

پرسپولیس دو – فولاد خوزستان یک

فولاد خوزستان صفر – پرسپولیس صفر

لیگ بیست و یکم

پرسپولیس یک – فولاد خوزستان صفر

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.