کد خبر : 13938 / /
/

پرسپولیس بعد از پشت سر گذاشتن چند روز پرحاشیه که عمده این حواشی به دلیل استعفای یحیی گل محمدی بود، حالا به یک آرامش نسبی رسیده است.

 

باشگاه پرسپولیس مشغول مذاکره با بازیکنان مدنظر یحیی گل محمدی است.

پرسپولیس بعد از پشت سر گذاشتن چند روز پرحاشیه که عمده این حواشی به دلیل استعفای یحیی گل محمدی بود، حالا به یک آرامش نسبی رسیده است.

 پس از بازگشت گل محمدی و حضور در تمرین پرسپولیس این تیم با خبرهای خوبی روبه‌رو شد؛ بخشی از مطالبات بازیکنان پرسپولیس پرداخت و شاهد افزایش پرداختی‌ها به بازیکنان و اعضای تیم بودیم. همچنین یکی از شروط گل محمدی تغییر زمین تمرین باشگاه بود که قرارداد زمین تمرین جدید پرسپولیس در مجموعه نفت تهرانسر به امضا رسید و این مشکل سرخ پوشان هم حل شد.

یکی از موضوعات پیش روی سرخپوشان نیز بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی یا کسر امتیاز از این تیم به خاطر طلب پرسپولیس به باشگاه پدیده مشهد بود که مدیرعامل این باشگاه پس از جلسه مدیرعامل با پرسپولیس از توافق دو باشگاه خبر داد تا این پرونده نیز بسته شود. پس از آن نیز شاهد اولین خرید زمستانی پرسپولیس بودیم. این باشگاه با احمد گوهری دروازه بان صنعت نفت آبادان به توافق رسید تا رسما وارد نقل و انتقالات نیم فصل شود.به غیر از خرید گلر برای جانشینی رادوشویچ، یحیی نام چند بازیکن دیگر را هم برای جذب در نقل و انتقالات نیم فصل به درویش داده تا آن‌ها هم جذب شوند. اگر مشکل رامین رضاییان با باشگاه الدحیل حل شود و او بتواند رضایتنامه خود را دریافت کند، طبق قولی که به یحیی گل محمدی داده، این بازیکن راهی پرسپولیس خواهد شد. به غیر از رامین، ۲ بازیکن خارجی و یک مهاجم ایرانی هم در لیست یحیی حضور دارند که درویش طی چند روز گذشته مذاکرات مثبتی با آن‌ها انجام داده و اگر اتفاق خاصی نیفتد این نفرات به زودی پرسپولیسی خواهند شد. در مورد خارجی‌های مدنظر پرسپولیس گفته می‌شود، رزومه خوبی دارند و باشگاه پرسپولیس به توافق با آن‌ها نزدیک است.

آن طور که شنیدیم، از خریدهای جدید این باشگاه بعد از بازی با فولاد در سوپرجام و تا پایان همین هفته رونمایی خواهد شد و کارهای عقد قرارداد با آن‌ها نهایی می‌شود.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.