کد خبر : 13948 / /
/

قیمت سکه ظهر امروز ۱۷ بهمن‌ماه در بالاترین قیمت ۱۱ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان و در پایین‌ترین نرخ ۶۰۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان اعلام شد.

 

قیمت سکه امروز یکشنبه ۱۷ بهمن‌ماه با روندی کاهشی ۱۱ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان تعیین شد. قیمت نیم‌سکه نیز شش میلیون و ۶۵۰ هزار تومان اعلام شد.

قیمت سکه ظهر امروز ۱۷ بهمن‌ماه در بالاترین قیمت ۱۱ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان و در پایین‌ترین نرخ ۶۰۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان اعلام شد.

قیمت نیم‌سکه شش میلیون و ۶۵۰ هزار تومان تعیین شد.

قیمت ربع سکه نیز سه میلیون و ۶۸۰ هزار تومان ثبت شد.

سکه در مسیر نزولی

بازار طلا و سکه روز شنبه تحت‌تاثیر افت قابل‌توجه نرخ دلار در بازار داخلی با کاهش قیمت‌‌ روبه‌رو شد. به طوری که هر سکه امامی روز گذشته با افت بیش از ۳۰۰‌هزار تومان وارد کانال ۱۱‌میلیون تومان شد.

بر این اساس این فلز گرانبهای داخلی در سطح ۱۱‌میلیون و ۹۰۰‌هزار تومان داد و ستد شد. به این ترتیب با توجه به شرایط بازار فاصله بین ارزش ذاتی و ارزش بازاری این سکه کاهش یافته است.

لازم به ذکر است که تمایلات صعودی در بازار طلای جهانی مانع از افت بیشتر این سکه شد. به گفته کارشناسان انتظار می‌رود با وجود اخبار مثبت و امیدبخش از روند مذاکرات هسته‌‌ای طی روزهای آینده و نهایی شدن نتایج آن در هفته‌‌های آتی، افت هر چه بیشتر نرخ دلار و به تبع آن کاهش قیمت سکه امامی را شاهد باشیم.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.