کد خبر : 13961 / /
/

روز گذشته قیمت دلار با زلزله بازگشت معافیت های تحریمی وارد فاز نزولی شد و به طبع آن بازار سکه نیز ریزش کرد.

بازار سکه روز گذشته با کاهش قیمت دلار ریزش کرد اما معامله گران قیمت سکه را برای امروز 17 بهمن 1400 چگونه پیش بینی کرده اند؟

 روز گذشته قیمت دلار با زلزله بازگشت معافیت های تحریمی وارد فاز نزولی شد و به طبع آن بازار سکه نیز  ریزش کرد. 

قیمت این فلز گران بهای داخلی روز گذشته از کانال 12 میلیون تومان عقب نشینی کرد و با 11 میلیون و 885 هزار تومان معامله شد. این قیمت نسبت به روز پنجشنبه گذشته کاهش 350 هزار تومانی را نشان می دهد. 

 این کاهش قیمت در حالی  اتفاق افتاد که قیمت اونس طلا بالای 1800 دلار بود. ارزش ذاتی سکه هم زیر  11 میلیون و 441 هزار تومان بود.

پیش بینی قیمت سکه از مسیر بازار دلار 

به عقیده معامله گران بازار سکه در صورتی که قیمت دلار امروز به مسیر کاهشی خود ادامه دهد،  قیمت سکه حداقل تا محدوده 11 میلیون و 700 هزار تومان عقب نشینی می کند .

در این وضعیت بازار سکه فقط با افزایش قیمت دلار می تواند اندکی جان بگیرد.  برخی از تحلیلگران می گویند بازار ارز دیروز در واکنش به خبر معافیت تحریمی هیجانی عمل کرد و به همین دلیل قیمت سکه کاهشی شده است. آنها  در انتظار این هستند که قیمت دلار بار  دیگر به مسیر افزایش برگردد.

اما معامله گران قیمت سکه را برای امروز 17 بهمن 1400 چگونه پیش بینی کرده اند؟

ریزش  قیمت سکه در معاملات پشت خطی

قیمت سکه در معاملات پشت خطی روز گذشته از کانال 12 میلیون تومان عقب نشینی کرد و وارد کانال 11 میلیون تومان شد. این فلز گران بهای داخلی دیشب برروی 11 میلیون و 845 هزار تومان قرار گرفت. این قیمت نسبت به معاملات پشت خطی جمعه شب ریزش 370 هزار تومانی را نشان می دهد.

قیمت سکه در معاملات پشت خطی  جمعه شب گذشته بر 12 میلیون و 215 هزار تومان قرار داشت.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.