کد خبر : 13988 / /
/

معامله گران بازارها اغلب در موقعیت انتظار به سر می برند. اگرچه در بازار ارز همچنان محدوده قیمت دلار در کانال 26 هزار تومان دنبال می شود اما قیمت های پایین تر از این محدوده هم در بازار تجربه شده است.

بازارها این روزها بیش از گذشته چشم به مذاکرات وین و سیگنال های ارسالی از وین دوخته است.

 معامله گران بازارها اغلب در موقعیت انتظار به سر می برند. اگرچه در بازار ارز همچنان محدوده قیمت دلار در کانال 26 هزار تومان دنبال می شود اما قیمت های پایین تر از این محدوده هم در بازار تجربه شده است. البته سیگنال های مقاومتی هم از بازارها در سمت خرید دیده می شود.

بازار ارز و سکه | تحرکات دوباره در دلار

در بازار ارز و سکه قیمت دلار در همان کانال 26 هزار تومان تا  پایان معاملات بازار باقی ماند. دیشب در معاملات پشت خط پس از اظهارنظرهای طرف های ایرانی درباره فاصله برای رسیدن به توافق، دلار با کانال 27 هزار تومان هم در معاملات پشت خط دیده شد. به نظر می رسد معاملات دوباره در توان برای نزدیک شدن به کانال 26 هزار تومان باشد. با این وصف قیمت سکه نیز دیروز در محدوده قبلی به سر برد.

بازار سهام | شاخص بورس دوباره نزولی میشود

معاملات بورس و فرابورس با ریزش 2 درصدی شاخص کل بورس در روز یکشنبه به پایین رسید. اکنون بورس بازان برخلاف انتظار حقوقی ها، باید نوسان گیری را در کانال 1.2 میلیون واحد دنبال کنند. اگرچه حقوقی ها تمایل دارند نوسان ریزش شاخص کل بورس تقلیل یابد و محدوده نوسان مشخص شود اما فروشندکان در بورس از توان بالایی برخوردارند و حتی میتوانند معاملات روز دوشنبه را هم تحت تاثیر قرار دهند و از این حیث شاخص دوباره به نیمه کانال 1.2 میلیون واحد تقلیل یابد.

بازار خودرو | خودرو تابعی از حرکت دلار

در بازار خودرو نیز قیمت ها متاثر از عقبروی های قیمت دلار در کانال 26 هزار تومان وارد مسیر نزولی شد. به نظر می رسد بازار دوباره با شرایط نزولی همراه شود. هر چند که در صورت افزایش قیمت دلار در روز دوشنبه، بازار دوباره احتمالا دوباره میل به صعود خواهد کرد. این در حالی است که در بازار هنوز نه خریداران و نه فروشندگان فعالی وجود ندارند. 

بازار مسکن | نشانه های اثرگذاری وین بر مسکن

در بازار مسکن درحالی سیگنال ها حکایت از تحرکات جدید در بازار دارد که دوره رکودی نشان می دهد فعلا نباید انتظار تغییرات رونق و بهبود را به این زودی ها شاهد باشیم. هر چند که فعالان مسکن بر این باورند در صورت توافق برجامی وین هر چه زودتر میتوانیم از مرز رکود وارد اتفاقات جدید در بازار مسکن باشیم. به گفته آنان زمزمه های تغییر با گمانه زنی ها در خصوص توافق احتمالی برجام و عملیاتی شدن بخش اجرا در طرح نهضت تولید ملی مسکن در سال آینده می‌تواند بازار مسکن را تحت تاثیر قرار دهد. 

بازار ارز دیجیتال | رمرز ارزها در مرز صعود

در بازار ارز دیجیتال هم قیمت بیت کوین در همان محدوده بالای 41 هزار دلار دنبال شد. سایر ارزها هم در همان محدوده قبلی روند صعودی را دنبال کردند. این در حالی است که مسیر صعودی رمز ارزها بعد از یک دوره نزول در صورت پایداری میتواند در سطوح قیمتی روبه جلو حرکت کند. فعلا بازار شرایط ناپایداری دارد و باید منتظر ماند که ارزبازان دیجیتال چه استراتژی را در پی میگیرند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.