کد خبر : 14016 / /
/

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل فولاد در سوپرجام گفت: بازی درگیرانه، فیزیکی و خوبی بود. در نیمه اول تحت تأثیر مشکلات داخلی تیم، از جمله موضوع کرونا بودیم و از لحاظ ذهنی خیلی آماده این مسابقه نبودیم. با این وجود موقعیت خاصی به حریف ندادیم روی یک ضربه کرنر گل خوردیم.

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در کنفرانس خبری بعد از سوپرجام فوتبال ایران ادعای مدیرعامل باشگاه مبنی بر درخواست بازیکن ۶ میلیون دلاری را رد کرد.

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل فولاد در سوپرجام گفت: بازی درگیرانه، فیزیکی و خوبی بود. در نیمه اول تحت تأثیر مشکلات داخلی تیم، از جمله موضوع کرونا بودیم و از لحاظ ذهنی خیلی آماده این مسابقه نبودیم. با این وجود موقعیت خاصی به حریف ندادیم روی یک ضربه کرنر گل خوردیم.

وی افزود: بازی در اختیار ما بود و موقعیت‌های خوبی داشتیم. به دنبال گلزنی بودیم، اما زحمت بچه‌ها به بار ننشست. باید از فرصت‌ها به‌خوبی استفاده می‌کردیم.

«برای قهرمانی باید از موقعیت‌های گلزنی به‌خوبی استفاده کنیم که نتوانستیم این کار را انجام بدهیم.» وی ضمن بیان این جمله تصریح کرد: تمام مسئولیت این شکست بر عهده من است و از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم. بازیکنان واقعاً زحمت خودشان را کشیدند و خیلی تلاش کردند که گل فولاد را جبران کنند. می‌توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم و پیروز شویم،‌ اما آنجایی که باید ضربه آخر را می‌زدیم، نزدیم.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه شاگردانش بازی خوبی ارائه کردند، گفت:‌ مسائل داخلی تیم،‌ تمرکز ما را بر هم زده بود. فولاد تیم خوب و شایسته‌ای است و قهرمانی را به این تیم تبریک می‌گویم. به مسئولان پیشنهاد کردم که لیگ برتر به‌خاطر شیوع کرونا حداقل دو هفته تأخیر داشته باشد. می‌دانم بسیاری از تیم‌ها درگیر این مسئله هستند و باید فرصتی برای مربیان و بازیکنان قائل شویم که دُز سوم واکسن کرونا را بزنند.

گل‌محمدی با بیان اینکه استرس بیش از حدی بر پرسپولیس و سایر تیم‌ها حاکم است، خاطرنشان کرد: امیدوارم مسئولان فکری اساسی در این باره کنند. سلامت بازیکنان و مربیان مهم است و باید تنفسی به همه فوتبالیست‌ها بدهیم. پیشنهاد کردم تیم‌ها را وادار به تعطیلی چهار، پنج روزه تمرینات کنند تا با تزریق دُز سوم واکسن کرونا، آنها با خیال راحت‌تری وارد مسابقات شوند.

وی در مورد تغییرات ترکیب تیم پرسپولیس گفت: بازیکنان زیادی را به دلیل مصدومیت و کرونا از دست دادیم و ترکیب تیم تحت تأثیر این مسائل بود.

سرمربی پرسپولیس در خصوص قضاوت محمدرضا اکبریان عنوان کرد: برای اکبریان و کمک‌های او که برای آخرین بار قضاوت کردند، آرزوی موفقیت و سلامتی دارم. اکبریان زحمات زیادی برای فوتبال ما کشید و از همه داوران بازی تشکر می‌کنم. قضاوت این مسابقه کار سختی بود، اما امروز فهمیدم نیمکت هر تیمی که بیشتر شلوغ کند، پوئن بیشتری می‌گیرد.

گل‌محمدی درباره اینکه فولاد در نقل‌وانتقالات زمستانی به‌خوبی تقویت شده و پرسپولیس تنها یک دروازه‌بان جذب کرده که از او هم نمی‌تواند استفاده کند، اظهار داشت: لیست خودم را برای نیم‌فصل به باشگاه ارائه کردم و امیدوار بودم حداقل یکی دو بازیکن جذب کنیم، اما شرایط مالی باشگاه شاید چنین اجازه‌ای نمی‌دهد و بازیکنی را که ما او را می‌خواستیم، فولاد جذب کرد.

وی با بیان اینکه شرایط پرسپولیس رو به بهبود و مشکلات مالی این باشگاه در حال حل شدن است، گفت: تیم مدیریتی زحمت می‌کشند و درویش، باشگاه را در شرایط سختی تحویل گرفت. با همکاری و حمایت بیشتر می‌توانیم به موفقیت بهتری برسیم. باید نسبت به کار هم امیدوارتر باشیم و حمایت بیشتری از یکدیگر داشته باشیم.

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: می‌توانم به سراغ بازیکنان درجه دوم و سوم بروم که به ما معرفی شدند، اما ترجیح می‌دهم به بازیکنانی مانند جودکی و عمری بیشتر اعتماد کنم تا اینکه لیستم را پُر کنم. به دنبال تقویت تیم هستیم و پنج، شش روز به پایان نقل‌وانتقالات باقی مانده است. در این مدت تلاش می‌کنیم پرسپولیس را تقویت کنیم.

سرمربی پرسپولیس، شرایط جذب بازیکن در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل را دشوار توصیف کرد و خاطرنشان کرد: بازیکنان باکیفیت و خوب در نیم‌فصل با باشگاه‌های خودشان قرارداد دارند. علیرضا کوشکی هم (با پیکان) قرارداد داشت، اما فولاد چگونه او را جذب کرد؟ آنها توانستند رضایت پیکان را جلب کنند و کوشکی را به خدمت گرفتند. می‌توانم به سراغ بازیکنان آزاد بروم، اما سطح کیفی آنها مطابق انتظار ما نیست. برای خرید بازیکن باید هزینه شود و پول رضایتنامه پرداخت شود.

گل‌محمدی در خصوص اینکه گفته شد وی به دنبال خرید بازیکن خارجی شش میلیون دلاری (پنج میلیون دلار بابت رضایت‌نامه و یک میلیون برای خود بازیکن)، عنوان کرد: فکر نمی‌کنم چنین بازیکنانی در لیست ما باشد. در این شرایط (در صورت داشتن شش میلیون دلار) می‌توانستیم گومیس (مهاجم پیشین الهلال و فعلی گالاتاسرای) را بخریم. شش میلیون دلار هزینه دو ساله بودجه ماست و بعید می‌دانم چنین چیزی باشد.

وی در مورد شرایط علیرضا ابراهیمی در پرسپولیس و اینکه به‌جای مدافع به‌عنوان مهاجم به میدان رفت، گفت: ابراهیمی در گل‌گهر هم جلو می‌رفت، اما بهتر است درباره یک بازیکن زیاد صحبت نکنیم.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.