کد خبر : 14063 / /
/

بعد از اخراج مهدی شیری مدافع راست کنونی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان در سوپرجام باشگاهای کشور و شکست سرخپوشان هواداران خشمگین این تیم به صفحه اینستاگرامی این مدافع حمله کردند و با الفاظ خود به استقبال او رفتند.

مهدی شیری ستاره اسبق پرسپولیس اعتقاد دارد مدافع پرسپولیس تمرکز لازم را ندارد و در شرایط عادی تصمیم‌های خطرناکی را اتخاذ می کند.

 بعد از اخراج مهدی شیری مدافع راست کنونی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان در سوپرجام باشگاهای کشور و شکست سرخپوشان هواداران خشمگین این تیم به صفحه اینستاگرامی این مدافع حمله کردند و با الفاظ خود به استقبال او رفتند.

اما تشابه اسمی مهدی شیری با هافبک اسبق سرخابی‌ها که اکنون دوران بازنشستگی خود را پشت سر می‌گذارد، یک شب جنجالی را برای وی شکل داد! مهدی شیری هافبک شیرازی و تکنیکی اسبق پرسپولیس در گفت‌وگو با خبر ورزشی حرف‌های جالبی زد که در زیر میخوانید.

بازی سوپرجام و شکست پرسپولیس را دیدید ؟

بله، پرسپولیس چند هفته سخت را پشت سر گذاشت و از شرایط آرمانی کاملا دور بود. کاملا مشخص بود که در این بازی شکست می‌خورد.  ضمن اینکه کرونای مهدی ترابی و احسان پهلوان هم مثبت شد تا در ترکیب تیم نباشند. 

پرسپولیس به هیچ‌عنوان نتوانست مقابل فولاد برنامه‌هایش را پیش ببرد و فولاد نیز از تک موقعیت خود بهترین بهره را برد البته به نظر من خوب شد پرسپولیس باخت تا این تیم به خودش بیاید و در لیگ برتر با انگیزه تر بازی کند و نتایج دلخواه هواداران را کسب کند.

مهدی شیری مدافع تیم هم با اخراج خود زمینه ساز این شکست شد و هواداران تیم به شدت از عملکردی او شاکی هستند!

فکر می‌کنم مهدی بدشانس است که در دو فینال مهم  دو اتفاق تلخ برایش افتاد. شاید بهترین کار این است که یحیی به او استراحت بدهد و کمی تمرکزش بالا برود. بعد از بازی عصبانی بودم ولی ناگهان دیدم که اینستاگرام من در حال انفجار است.

فحش و بد و بیراه بود که در کسری از ثانیه می‌‎آمد. برایم واقعا عجیب بود که چه اتفاقی افتاده است. والا من بهترین بازی‌ها را برای پرسپولیس انجام دادم و همه به یاد دارند عملکردم با پیراهن پرسپولیس چقدر خوب بود. یکی دیگه اخراج شد، من چرا فحش بخورم؟

نمی‌خوای اسم و فامیل خودت را عوض کنی ؟

(باخنده) نه بابا، هواداران پرسپولیس حق دارند و درک می‌کنم که خیلی عصبی و خشمگین باشند. حتی اقوام نیز به شوخی میگفتند یا پنالتی میدی یا اخراج می‌شی تا تیم از جام محروم شود.

بعد از بازی سوپرجام اینستاگرام از فحش منفجر شد / من بهترین بازی ها را برای پرسپولیس کردم اما کلی بد و بیراه شنیدم

به مدافع پرسپولیس هم پیام  فرستادی که درست بازی کن و گرنه میام سراغت؟

شوخی بود، دیدم خیلی فحش خوردم گفتم یک  هشداری بدهم شاید بهتر بازی کند (با خنده) 

ولی قبول داری که اخراج بی موردی بود؟

دقیقا، این اخراج هیچ توجیهی ندارد و توپ در منطقه خطر نبود. مهدی باید بیشتر به خودش بیاید. او بازیکن خوبی است و در بیشتر بازی‌ها این موضوع را نشان داده اما بدشانس هم هست که درست در مهمترین شرایط و بازی‌ها تصمیمات اشتباه می‌گیرد. البته با این حملات چیزی درست نمی‌شود. او نیاز به آرامش و ریکاوری دارد.

خیلی‌ها اعتقاد دارند سرخپوشان با این شرایط در لیگ برتر نمی‌تواند قهرمان شود، شما هم چنین عقیده ای دارید؟

پرسپولیس همیشه مدعی است و در این مسئله هیچ شک نیست در نیم فصل دوم بازی‌ها سخت‌تر می‌شود و دو تیم استقلال و سپاهان نمی‌توانند مثل نیم فصل اول امتیاز کسب کند . مطمئن باشید پرسپولیس  با کمی حمایت و تقویت تیم قدرتمندی خواهد شد که بار دیگر قهرمانی را از آن خودش خواهد کرد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.