کد خبر : 14064 / /
/

دبیر فدراسیون فوتبال در مصاحبه ای گفت مهدی مهدوی کیا به صورت خودجوش و بدون اطلاع فدراسیون، با ارسال یک ایمیل به فیفا از سمت خود کنار رفت.

مهدی مهدوی کیا در فوتبال ایران یک چهره عادی نیست؛ سوابق ملی و بوندس‌لیگایی او حکم می‌کند وقتی به هر دلیلی ساز جدایی را کوک می‌کند درباره‌اش سخن‌ها گفته شود.

 دبیر فدراسیون فوتبال در مصاحبه ای گفت مهدی مهدوی کیا به صورت خودجوش و بدون اطلاع فدراسیون، با ارسال یک ایمیل به فیفا از سمت خود کنار رفت. مهدوی کیا پیش از این، علاوه بر سرمربیگری در تیم امید ایران، مدیرفنی فدراسیون فوتبال نیز محسوب می‌شد.

بی تردید مهدوی کیا یکی از چهره‌های محبوب با وجاهت ویژه برای شهاب الدین عزیزی خادم بود؛ مردی که او به حضورش در فدراسیون افتخار می‌کرد. رئیس فدراسیون فوتبال اما نه وقتی مهدوی کیا گرفتار حاشیه‌ای عجیب شد در این باره سخن گفت، نه آن گاه که شنید او از سمتش استعفا داده کلامی‌بر زبان آورد.

بی‌گمان جدایی مهدوی کیا ضربه ای سخت بر پیکره فدراسیون عزیزی خادم خواهد بود؛ اما اینکه چرا او در این باره هیچ حرفی نمی‌زند از جمله عجایب این روزهای فدراسیون است!

مهدوی کیا در فوتبال ایران یک چهره عادی نیست؛ سوابق ملی و بوندس لیگایی او حکم می‌کند وقتی به هر دلیلی ساز جدایی را کوک می‌کند درباره‌اش سخن‌ها گفته شود. راستی چرا عزیزی خادم در این مورد ویژه، سکوت کرده است؟ مهدوی کیا در ایمیلی مستقیم به فیفا از مدیریت فنی فدراسیون فوتبال ایران استعفا داد؛ آیا همین نکته به ظاهر ساده (که اعتبار رئیس فدراسیون را نزد فیفا مخدوش می‌کند) عزیزی خادم را به فکر فرو نمی‌برد؟

شهاب الدین عزیزی خادم هم امروز این واقعیت را انکار نمی‌کند که دیگر یک چهره ملی با اعتبار و وجاهت "مهدوی کیا" کنار خودش ندارد؛ پس چرا پس از این جدایی، حتی یک کلمه حاضر نیست حرف بزند؟

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.