کد خبر : 14068 / /
/

محمد مومنی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگوی کوتاهی با خبر ورزشی از شرایط این روزهای استقلال سخن گفت.

محمد مومنی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگویی کوتاه با خبر ورزشی از شرایط این روزهای استقلال سخن گفت که می‌خوانید.

محمد مومنی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگوی کوتاهی با خبر ورزشی از شرایط این روزهای استقلال سخن گفت.

نظرتان در خصوص نرمش فرهاد مجیدی پس از انتقاد از سرمربی ملی چیست؟

 نظر من  این است که ما در هر شرایطی باید به تصمیمات سرمربی تیم ملی احترام بگذاریم به خصوص آنکه اسکوچیچ همراه تیم ملی نتایج خوبی گرفته است. من به عنوان یک کارشناس معتقدم استقلال بی‌دلیل بالای جدول قرار نگرفته  و نقش یزدانی در صدرنشینی استقلال و ساختار دفاعی منسجم استقلال را نمی‌توان نادیده گرفت.

او به خوبی توانایی خود را در لیگ نشان داده است . اسکوچیچ هم می‌خواهد تیمش نتیجه بگیرد و باید چه اشتباه و چه درست به نظرات او در این خصوص احترام گذاشت اما وقتی کارشناسان با آنالیز بازی‌ها می‌بینند بازیکنی در پست غیر تخصصی جایگزین بازیکنی با کیفیتی به مراتب بالاتر بازی می‌کند آن وقت است که این اتفاق شبهه ایجاد می‌کند.

با پشت سر گذاشتن کرونا دسته جمعی بازیکنان استقلال، باز هم شاهد حضور آبی‌پوشان در اجتماعاتی همچون جشنواره فیلم فجر هستیم. نظرتان در این خصوص چیست؟

 بازیکن باید خودش حواسش جمع باشد و بداند با توجه به جایگاه و مسئولیتی که بر عهده اوست چگونه با اتفاقات و ماجراهای پیش روی خود برخورد کند.

در فوتبال دنیا بیشترین سهم در زندگی حرفه‌ای و پرهیز از اتفاقاتی که مانع موفقیت یک فوتبالیست می‌شود را شخص بازیکن به عهده دارد و بازیکنان استقلال نیز باید با تفکرات حرفه ای خود مانع از آسیب‌های احتمالی به خود و دیگر اعضای تیم شوند.

بعد از آمدن آمانوف جذب بازیکن خارجی دیگری نیز در دستور کار باشگاه قرار دارد؟

در هر صورت برای پست شماره ۱۰ و بازیکن پشت فروارد به دنبال یک بازیکن با کیفیت هستیم و چنانچه بازیکن خارجی مورد نظری پیدا شود بی شک مقدمات حضور او در استقلال فراهم خواهد شد.

عملکرد استقلال را در نیم فصل دوم لیگ چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

با شناختی که از فرهاد مجیدی دارم مسلماً به دنبال موفقیت هر چه بیشتر استقلال در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر خواهد بود و در همین راستا او به دنبال ترمیم و توسعه فنی تیم و استفاده صحیح از ظرفیت بازیکنان برای نتیجه گیری بهتر در ادامه فصل است.

حرف پایانی؟

دوستان ما در سازمان لیگ باید بدانند اعتقادم این است همواره باید از زحمتکشان فوتبال به بزرگی و نیکی یاد کرد و اگر حرفی میزنم و پیشنهادی سازنده میدهم در واقع از استقلال دفاع می‌کنم و این اتفاق نباید باعث رنجش خاطر دوستان شود.

من به قانون واقف هستم و اجرای آن را همواره سرلوحه کارهای خود تا به امروز قرار داده ام و خدای نکرده قصد تخریب کسی را نداشته و از دوستان می‌خواهم از ما دلگیر نباشند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.