کد خبر : 14131 / /
/

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها توصیه می‌کند، افراد دارای نقص ایمنی سه ماه پس از دریافت سومین دوز واکسن کرونا، دوز چهارم را دریافت کنند.

 

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ های آمریکا، برای گروهی از افراد دریافت دز چهارم واکسن را در زمان مشخص توصیه کرد.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها توصیه می‌کند، افراد دارای نقص ایمنی سه ماه پس از دریافت سومین دوز واکسن کرونا، دوز چهارم را دریافت کنند.

این مرکز زمان توصیه شده بین سومین و چهارمین دوز تزریق واکسن کووید برای افراد دارای نقص ایمنی را از پنج ماه به سه ماه کاهش داده است. این تغییر در تلاشی برای حمایت از آسیب پذیرترین افراد به منظور نزدیک شدن به پایان بیماری همه گیری انجام می‌شود.

کارشناسان از مقامات بهداشتی خواسته‌اند تا پاسخ خود به کووید را بر آسیب‌پذیرترین افراد متمرکز کنند تا کل جمعیت و از این طریق نتیجه موفق‌تری کسب کنند. از پاییز گذشته، افراد دارای نقص ایمنی در مقایسه با جمعیت عمومی واجد شرایط دریافت یک واکسن اضافی برای کووید هستند.

براساس آمار، بیش از ۲۵ درصد از آمریکایی‌ها واکسن تقویت کننده کووید دریافت کرده و حدود ۶۴ درصد به طور کامل واکسینه شده‌اند. در حالی که نوع امیکرون خفیف‌تر از سویه‌های دیگر است، اما هنوز هم می‌تواند باعث مرگ و مرگ روزانه بیش از ۲۰۰۰ آمریکایی شود.

به گزارش فارس، CDC تخمین می‌زند که حدود هفت میلیون آمریکایی آمادگی دریافت چهارمین دز واکسن را دارند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.