کد خبر : 14208 / /
/

قیمت خودرو در روز ۲۴ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ بازار خودرو ایران با توجه به آمارها و قیمت روزانه سایت باما با تغیراتی همراه شده است.

قیمت‌ خودرو در هفته سوم بهمن ماه به صورت نوسانی بود. آیا بازار خودرو در هفته پایانی بهن نیز به صورت نوسانی مسیر خود را ادامه می‌دهد؟

قیمت خودرو در روز ۲۴ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ بازار خودرو ایران با توجه به آمارها و قیمت روزانه سایت باما با تغیراتی همراه شده است.

قیمت خودرو صفر داخلی امروز ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ در بازار ایران به شرح زیر است:

خودروی پراید ۱۱۱ با کاهش سه میلیون تومانی نسبت به روز گذشته  به نرخ ۱۸۴ میلیون تومان رسید.

پراید ۱۳۱ نیز به نرخ ۱۷۱ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

خودروی دنا پلاس اتوماتیک مدل  ۱۴۰۰ به قیمت ۴۹۵ میلیون تومان در بازار خودروی کشور موجود است.

قیمت خودروهای پرطرفدار

نرخ خودرو تیبا هاچ بک پلاس به نرخ ۲۰۲ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ دو به قیمت ۲۶۷ میلیون رسید. پژو ۲۰۶ تیپ پنج در قیمت ۳۲۷ میلیون در بازار موجود است.

خودرو پژو پارس اتوماتیک ۴۴۰ میلیون تومان رسید.

کوییک دنده‌ای به قیمت ۱۹۳ میلیون تومان در بازار موجود است.

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

بهرام شهریاری، کارشناس صنعت خودرو در مورد قیمت‌ها در روزهای آینده بازار در گفتگو به تجارت‌نیوز گفت: قیمت‌ها کاهشی خواهد شد. به دلیل اینکه هیچ زمینه‌ای برای کاهش قیمت خودرو در بازار وجود ندارد.

او افزود: کاهش قیمت در زمانی رخ می‌دهد که عاملی بیرونی مانند به نتیجه رسیدن مذاکرات وین پدید آید. این اتفاق شوک جدیدی به بازار وارد می‌کند و باعث تغییر قیمت می‌شود.

در حال حاضر در بازار خودرو کشور تعداد خریداران اندک است.

فیروز نادری، کارشناس صنعت خودرو در این رابطه به تجارت‌نیوز می‌گوید: فروشنده در بازار خودرو زیاد است اما خریداران منتظر نتیجه نهایی مذاکرات هستند.

او ادامه داد: هر چند که در آستانه شب عید قرار داریم فروشندگان هم قیمت خودروها را چندان کاهش نمی‎‌دهند. برخی نمایشگاه‌داران هم از این فرصت استفاده می‌کنند و خودروهای فروشندگان را می‌خرند. این در حالی است که تقاضایی برای خودروهای خریداری شده نمایشگاه‌داران وجود ندارد.

قیمت خودرو

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.