کد خبر : 14313 / /
/

یورو در بازار آزاد، امروز به ۳۰,۶۰۱ (سی هزار و ششصد و یک ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۰.۷۵ درصدی داشته است.

قیمت دلار فردایی در معاملات پشت خطی  شب  گذشته بر روی  26 هزار و 950 تومان قرار  گرفت  که نسبت به قیمت دلار در معاملات پشت خطی یکشنبه شب 320 تومان عقب نشینی کرده بود. . در معاملات پشت خطی یکشنبه شب قیمت دلار فردایی بر روی 27 هزار و 270 تومان قرار داشت. بنابراین  معامله گران قیمت دلار در بازار ارز امروز چهارشنبه 27 بهمن  1400 را نزولی پیش بینی کرده اند.  جدیدترین قیمت دلار را در «خبر روز» دنبال کنید.

یورو در بازار آزاد، امروز به ۳۰,۶۰۱ (سی هزار و ششصد و یک ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۰.۷۵ درصدی داشته است.

قیمت دلار| شایعه جدید

بازار ارز از ابتدای هفته جاری تا روز دوشنبه با سیگنال جنگ احتمالی بین روسیه و اوکراین بر مدار افزایش قرار گرفت. قیمت دلار  روز دوشنبه با 300 تومان افزایش وارد کانال 27 هزار تومان شد. نرخ دلار عصر روز دوشنبه با 27  هزار و 270 تومان بسته شد. روز  سه شنبه بازار ارز تهران به علت ولادت حضرت امام علی (ع) نیمه تعطیل بود اما  اخبار  مذاکرات برجام همچنان در بازار دلار برجسته بود. 

روز گذشته منابعی در هیأت‌های غربی شرکت کننده در مذاکرات وین در گفتگو با المیادین گفته بودند: مذاکرات با طرف ایرانی به مراحل تعیین کننده و حساس رسیده است و  برای ۹۸ درصد از اختلافات در مذاکرات وین به راه حل رسیده‌ایم.منابع خبری گفته بودند  هدف ما پایان دادن به مذاکرات در وین تا پایان ماه جاری (فوریه) است.

همین شایعه ترس و دلهره به تن معامله گران افزایشی انداخت و باعث شد افراد زیادی در موقعیت فروش قرار بگیرند. برخی از تحلیگران بازار دلار ایران معتقدند در صورتی که این خبر نتواند بازار ارز  امروز چهارشنبه 27 بهمن ماه را تحت تاثیر قرار دهد احتمالا  دلار با برگشت به کانال 27 هزار تومانی، حرکت نوسانی آرام خود را از سر خواهد گرفت. 

اما معامله گران قیمت دلار را برای امروز 27 بهمن 1400 چگونه پیش بینی کرده اند؟

پیش بینی قیمت دلار از مسیر قیمت درهم

قیمت درهم در معاملات پشت خطی  دیشب بر روی 7 هزار و 320 تومان قرار گرفت که نسبت به قیمت معاملات نقدی روز دوشنبه 80 تومان پایین رفته بود. بنابراین پیش بینی قیمت دلار از مسیر قیمت درهم  نزولی است.

پیش بینی قیمت دلار از مسیر بازار فردایی

قیمت دلار فردایی در معاملات پشت خطی  شب  گذشته بر روی  26 هزار و 950 تومان قرار  گرفت  که نسبت به قیمت دلار در معاملات پشت خطی یکشنبه شب 320 تومان عقب نشینی کرده بود. . در معاملات پشت خطی یکشنبه شب قیمت دلار فردایی بر روی 27 هزار و 270 تومان قرار داشت. بنابراین  معامله گران قیمت دلار در بازار ارز امروز چهارشنبه 27 بهمن  1400 را نزولی پیش بینی کرده اند. 

پیش بینی قیمت دلار از کانال هرات

در معاملات پشت خطی دلار هرات دیشب با 26 هزار و 280 تومان معامله شد که نسبت به قیمت یکشنبه شب 250 تومان کاهش را نشان می دهد. یکشنبه شب در معاملات پشت خطی قیمت دلار  بر روی  26 هزار و 530  تومان قرار داشت. بدین ترتیب در بازار هرات معامله گران به استقبال کاهش  قیمت دلار  رفتند. در واقع معامله گران دلار پیش بینی کردند که قیمت دلار در بازار ارز امروز  چهارشنبه 27 بهمن بر مدار نزول قرار می گیرد. 

دلار در صرافی ملی در بازار امروز نسبت به ۲ روز پیش، با ۸۶ تومان کاهش، ۲۵,۳۰۳ تومان نرخ گذاری شد.دلار در بازار متشکل در بازار امروز نسبت به ۲ روز پیش، با ۲۵ تومان کاهش، ۲۵,۱۸۶ تومان نرخ گذاری شد.دلار در سامانه سنا با کاهش ۰.۱۴ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۲۵,۲۸۹ تومان معامله شد.دلار کانادا در بازار امروز نسبت به ۲ روز پیش، با ۱۴۲ تومان کاهش، ۲۱,۲۰۷ تومان نرخ گذاری شد.

قیمت دلار در صرافی ملی

امروز دلار در صرافی ملی برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که دلار در صرافی ملی که ۲ روز پیش تا ۲۵,۳۸۹ (بیست و پنج هزار و سیصد و هشتاد و نه ) تومان رسیده بود، امروز - چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ مصادف با ۱۶ فوریه ۲۰۲۲ - با کاهش ۰.۳۳ درصدی به ۲۵,۳۰۳ (بیست و پنج هزار و سیصد و سه ) تومان رسید.

قیمت دلار در بازار متشکل

امروز دلار در بازار متشکل برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که دلار در بازار متشکل که ۲ روز پیش تا ۲۵,۲۱۱ (بیست و پنج هزار و دویست و یازده ) تومان رسیده بود، امروز - چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ مصادف با ۱۶ فوریه ۲۰۲۲ - با کاهش ۰.۰۹ درصدی به ۲۵,۱۸۶ (بیست و پنج هزار و یکصد و هشتاد و شش ) تومان رسید.

قیمت دلار در سامانه سنا

امروز دلار در سامانه سنا برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که دلار در سامانه سنا که ۲ روز پیش تا ۲۵,۳۲۵ (بیست و پنج هزار و سیصد و بیست و پنج ) تومان رسیده بود، امروز - چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ مصادف با ۱۶ فوریه ۲۰۲۲ - با کاهش ۰.۱۴ درصدی به ۲۵,۲۸۹ (بیست و پنج هزار و دویست و هشتاد و نه ) تومان رسید.

قیمت دلار کانادا

امروز دلار کانادا برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که دلار کانادا که ۲ روز پیش تا ۲۱,۳۴۹ (بیست و یک هزار و سیصد و چهل و نه ) تومان رسیده بود، امروز - چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ مصادف با ۱۶ فوریه ۲۰۲۲ - با کاهش ۰.۶۶ درصدی به ۲۱,۲۰۷ (بیست و یک هزار و دویست و هفت ) تومان رسید.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.