کد خبر : 14329 / /
/

شهاب الدین عزیزی خادم عمر ریاستش در فدراسیون فوتبال کمتر از برگ گل نبود.

 

اتفاقات فدراسیون قابل پیش بینی نیست و شهاب‌الدین عزیزی خادم هم لابد همچنان سرش گیج است و نمی‌داند ضربه اصلی را از کجا خورده است.

 شهاب الدین عزیزی خادم عمر ریاستش در فدراسیون فوتبال کمتر از برگ گل نبود. فصل خزان او در فوتبال ایران، سرعتی سرسام آور داشت و بر خلاف همه آنهایی که در مجمع فدراسیون حائز اکثریت آراء شدند، با حکم هیئت رئیسه به کنج رینگ رفت.

هیئت رئیسه فدراسیون در اقدامی تاریخی که کمتر کسی حتی فکرش را می‌کرد، صورت جلسه عزل موقت عزیزی خادم را امضا کرد و این در شرایطی بود که روسای انتخابی پیش از او هرگز چنین تجربه ای نداشتند. محسن صفایی فراهانی، محمد دادکان، علی کفاشیان و مهدی تاج هر کدام به نوعی از فوتبال رفتند اما هیچ کدام با هیئت رئیسه ای مواجه نشدند که فرمان عزل صادر کند.

صبح امروز اما بلافاصله پس از برکناری عزیزی خادم، او با دوستانش از مرکز ملی فوتبال رفت؛ شاید به این امید که اتفاق غیرمترقبه ای در آینده نزدیک رخ بدهد. طبق اساسنامه، ماجرای عزل عزیزی خادم باید در مجمع فدراسیون فوتبال یک بار دیگر مطرح و بررسی شود؛ اینجاست که فوتبال کشور داستان تازه ای را تجربه خواهد کرد.

پشت پرده برکناری شگفت‌انگیز شهاب‌الدین عزیزی‌خادم/ امیدوار به بازگشت دوباره به فدراسیون فوتبال؟!/ ماجرای یک چت تصویری و...

«مجمع» تحت کنترل و حاکمیت هیئت های فوتبال است؛ روسای هیئت ها همان طور که هر رئیس فدراسیونی را متفقا به عرش می‌رسانند، می‌توانند خدمات بی‌شائبه خود را بار دیگر ارائه بدهند؛ این بار شاید در قالب حمایت دوباره از همان مدیری که به او در مجمع فدراسیون رای داده بودند! در واقع نوعی مانع تراشی برای اعضای هیئت رئیسه که مصمم به برکناری کامل عزیزی خادم هستند.

اتفاقات فدراسیون قابل پیش بینی نیست و عزیزی خادم هم لابد همچنان سرش گیج است و نمی‌داند ضربه اصلی را از کجا خورده؛ اما نکته کلیدی ماجرا این است که ۴۸ ساعت قبل از جلسه به اصطلاح استیضاح در هیئت رئیسه، عزیزی خادم با روسای فدراسیون ها چت تصویری داشت؛ باید دید این پیمان ناگسستنی و وفاق همیشگی هیئت های فوتبال با روسای تاریخ فدراسیون فوتبال چه سرنوشتی پیدا می‌کند؛ این بار شاید یک اجماع و توافق بحث برانگیز به خاطر بازگشت رئیس معزول در راه باشد!

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.