کد خبر : 14332 / /
/

پرسپولیس با هر مصیبتی نقل‌وانتقالات زمستانی فصل ۱۴۰۰ را پشت‌سر گذاشت

این روزها اطرافیان یحیی گل‌محمدی جذب رضا قوچان‌نژاد مهاجم سابق تیم‌ملی ایران را به او پیشنهاد می‌کنند. بازیکن بی‌حاشیه‌ای که در فوتبال هلند و تیم زووله درخشیده و البته این روزها ظاهرا دور از میادین فوتبال است.

پرسپولیس با هر مصیبتی نقل‌وانتقالات زمستانی فصل ۱۴۰۰ را پشت‌سر گذاشت و توانست با جذب رامین رضاییان و احمد گوهری تا حدودی مشکلات خود را در خط دفاعی و درون دروازه حل کند. با این وجود این تیم که فقط مهدی عبدی را به‌عنوان یک مهاجم آماده در اختیار دارد و نفراتی مثل پاکدل و مهدی‌خانی گزینه‌های نیمکت هستند، همچنان به یک مهاجم نیاز دارد و در روزهایی که زمان نقل‌وانتقالات فوتبال ایران به پایان رسیده به‌دنبال پیدا کردن یک مهاجم تاثیرگذار و درعین‌حال آزاد است و در این راه اقداماتی هم انجام داده است.

هرچند یحیی گل‌محمدی نسبت به انتخاب بازیکن خارجی از طریق دیدن فیلم عملکرد آن بازیکن حساسیت ویژه‌ای داشت و جذب بازیکن از این طریق را به نفع تیمش نمی‌دانست، اما باخبر شدیم او جدیدا از عملکرد یک مهاجم اروپایی بسیار راضی بوده و از باشگاه پرسپولیس خواسته زمینه حضور این بازیکن را در تیمش فراهم کند. ظاهرا باشگاه پرسپولیس هم مطابق خواسته گل‌محمدی با مدیربرنامه این بازیکن وارد مذاکره شده است، اما تا اینجای کار این مهاجم به پیشنهاد پرسپولیسی‌ها جواب مثبت نداده است. این بازیکن اعلام کرده که تمایلی به حضور در فوتبال ایران ندارد و نمی‌خواهد به این کشور سفر کند. با این وجود شنیدیم باشگاه پرسپولیس از انتشار ملیت این بازیکن خودداری کرده تا مانع مذاکره دیگر تیم‌ها با او شده و در تلاش است تا نظر مثبت این بازیکن را جهت حضور در پرسپولیس به‌دست بیاورد. هنوز مشخص نیست این بازیکن خارجی که می‌گویند عملکرد بسیار خوبی هم دارد راضی به پوشیدن پیراهن سرخ پرسپولیس خواهد شد یا نه.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.