کد خبر : 14373 / /
/

حسن کامرانی فر، دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: مواردی درباره فدراسیون فوتبال مطرح شده است که می‌تواند در آینده به تیم ملی ما لطمه بزند.

 

 

کمیته اخلاق فیفا به یکسری از مسائل ورود کرده و احتمال کنار گذاشتن تیم ملی از جام جهانی قطر وجود دارد.

حسن کامرانی فر، دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: مواردی درباره فدراسیون فوتبال مطرح شده است که می‌تواند در آینده به تیم ملی ما لطمه بزند. کمیته اخلاق فیفا به یکسری از مسائل ورود کرده و احتمال کنار گذاشتن تیم ملی از جام جهانی قطر وجود دارد. خواهشم از همه عزیزان و اصحاب رسانه این است به موضوعاتی که نیاز نیست نپردازیم و اجازه بدهیم موفقیتمان در فوتبال و حضورمان در جام جهانی تثبیت بشود!

در جلسات قبل هیات رئیسه مصوب شده بود قرارداد مهدوی کیا به صورت یورو بسته شود اما بر اساس قوانین داخلی امکان پذیر نبود و باید در هیات رئیسه بعدی تبدیل به ریال می‌شد.

سرمربی تیم امید تا این لحظه (جمعه شب) مهدوی کیا بود. از این لحظه به بعد امکان دارد اعضای هیات رئیسه با توجه به بودجه‌ای که دارند برنامه‌ریزی کنند.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.