کد خبر : 14401 / /
/

محمدرضا باهنر در گفتگویی به بیان جزئیات دیدار اخیر خود با حسن روحانی پرداخت و به این گفته که او وارد جبهه اصلاح طلبان شده است، واکنش نشان داد.

محمدرضا باهنر گفت: آقای روحانی قطعا خدمات ارزشمندی را به کشور داشته‌اند و حتما اشکالاتی هم وجود داشته، اما این که بگوییم یک نفر به خاطر بعضی اشکالات در تصمیمات مدیریتی باید محاکمه شود درست نیست ولی قطعا اگر کسی هم بوده که خدایی نکرده در گذشته تخلف عمدی مرتکب شده یا سوء استفاده مالی هم کرده باید پس گرفته شود.

محمدرضا باهنر در گفتگویی به بیان جزئیات دیدار اخیر خود با حسن روحانی پرداخت و به این گفته که او وارد جبهه اصلاح طلبان شده است، واکنش نشان داد. 

 باهنر که با جماران گفتگو کرده است، در پاسخ به این سوال که برخی اصلاح‌طلبان شما را به همراه آقای لاریجانی در اردوگاه اصلاح طلبی نوین یا مدرن تعریف می‌کنند. آیا این را قبول دارید؟، گفت: این که عده‌ای به خاطر ملاقات من با آقای روحانی و برخی آقایان گفته‌اند که من وارد جبهه اصلاح طلبی نوین شده‌ام حرف درستی نیست. من همیشه گفته‌ام تمام کسانی که زمانی به این کشور خدمت کرده‌اند، نباید از جریان سیاسی کشور خارج شوند. وقتی ما می‌گوییم، پس از ۴۳ سال از استقرار جمهوری اسلامی خدمات و اتفاقات مثبت زیادی رقم خورده، خب باید گفت این اتفاقات و اقدامات مثبت توسط همه دولت‌ها رقم خورده و انشاالله که دولت جناب رئیسی بیشترین خدمات را به کشور ارائه خواهد داد. البته موارد منفی هم داریم که اینها هم تجمیع تمام دولت‌ها است.

وی ادامه داد: مثلا متوسط تورم کشور در ۴۳ سال اخیر حدود ۲۰ درصد است که این عدد خوبی نیست و یا اینکه ما هنوز نتوانسته‌ایم بودجه عمومی دولت را از نفت جدا کنیم. در این بین تحریم را هم داریم که حقیقتا کشور را در شرایط سختی قرار داده و این تحریم هم نتیجه صلابت و اقتدار ما در مقابل زورگویان جهانی است. با تمام این توضیحات باید بگویم که کلیت حرف من در دیدار آقای روحانی هم این بود که «شما از شخصیت‌های خدمتگزار نظام هستید و نباید از دایره حکومت خارج شوید».

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: این هم که عده‌ای بلند شده‌اند و می‌گویند آقای روحانی باید محاکمه شود درست نیست. آقای روحانی قطعا خدمات ارزشمندی را به کشور داشته‌اند و حتما اشکالاتی هم وجود داشته، اما این که بگوییم یک نفر به خاطر بعضی اشکالات در تصمیمات مدیریتی باید محاکمه شود درست نیست ولی قطعا اگر کسی هم بوده که خدایی نکرده در گذشته تخلف عمدی مرتکب شده یا سوء استفاده مالی هم کرده باید پس گرفته شود.

محمدرضا باهنر

وی افزود: مثلا در رابطه با دولت آقای روحانی یکی از اشکالات دولتش این بود که به اصطلاح ویترین خوبی نداشت، یعنی رابطه خوبی با مردم نداشت و بین مردم حضور نداشت. اما درباره دیدار من و آقای روحانی، بحث اصلا سیاسی نبوده؛ اینکه ممنوع الملاقات باشند یا صحبتی شده باشد که بگوییم بیایید فلان پست عالی را بگیرید، خیر چنین صحبت‌هایی نبوده است.

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به دیدار های خود با رئیس سابق مجلس هم گفت: درباره آقای لاریجانی هم من چند جلسه دیدار خصوصی با او داشته‌ام و حتی با کسانی‌که قبلا در دولت بوده‌اند دیدارهایی داشته‌ایم. خوب اینها خدماتی به کشور داشته‌اند و خوب اشکالاتی هم بوده است. اگر خدایی ناکرده روزی اثبات شود این اشکالات خیانت و وابستگی و یا دست ناپاکی بوده بله باید با اینها برخورد کرد. در برخورد با فساد هیچ حاشیه امنی برای هیچکس نباید داشته باشد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.