کد خبر : 14402 / /
/

در طرح فروش فوق العاده مرحله سی و دوم بهمن‌ماه ایران خودرو دو محصول هایما اس۷ پلاس توربوشارژ اتوماتیک و هایما اس ۵ توربوشارژ اتوماتیک 6AT با موعد تحویل سه ماهه از طریق قرعه کشی عرضه شد. در این طرح 891 هزار و 464 نفر واجد شرایط حضور در قرعه‌کشی شدند.

 

مراسم قرعه کشی مرحله سی و دوم فروش فوق العاده 2 محصول ایران خودرو ساعت 10 صبح امروز (شنبه 30 بهمن‌ماه) با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در محل سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش این شرکت برگزار شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از برنا، در طرح فروش فوق العاده  مرحله سی و دوم  بهمن‌ماه ایران خودرو دو محصول هایما اس۷ پلاس توربوشارژ اتوماتیک و هایما اس ۵ توربوشارژ اتوماتیک 6AT با موعد تحویل سه ماهه از طریق قرعه کشی عرضه شد. در این طرح 891 هزار و 464 نفر واجد شرایط حضور در قرعه‌کشی شدند.

قرعه کشی ایران خودرو

بر اساس اعلام ایران خودرو در قرعه کشی  مرحله سی یکم فروش فوق العاده، 1800 نفر بر اساس ظرفیت هر خودرو، به عنوان برنده و با روش قرعه‌کشی انتخاب شدند. در این طرح فروش  بیشترین تقاضا برای خودرو هایما اس۷ پلاس توربوشارژ اتوماتیک با  533 هزار و 869 متقاضی به ثبت رسیده است.

پس از قرعه کشی و تایید فرآیند آن توسط نهادهای ناظر، مشخصات افراد پذیرفته شده، در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esal.ikco.ir قرار خواهد گرفت. همچنین اطلاع رسانی از طریق ارسال پیامک به برگزیدگان نیز صورت خواهد گرفت.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.