کد خبر : 14431 / /
/

احتراماً با توجه به اقدامات این معاونت در پیشگیری از افزایش بی ضابطه قیمت برنج بدین وسیله قیمت فروش و مصرف کننده برنج ایرانی و خارجی به شرح ذیل تعیین می‌گردد:

وزارت جهاد کشاورزی قیمت مصوب انواع برنج خارجی و ایرانی را اعلام کرد و خواستار نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی استان بر رعایت این قیمت‌ها شد.

 عسکرزاده معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی در نامه‌ای به سرپرستان سازمان‌های جهاد کشاورزی استان‌های تهران، البرز، خراسان شمالی، لرستان، هرمزگان و کردستان قیمت انواع برنج را اعلام کرد.

در نامه عسکرزاده عنوان شده است: احتراماً با توجه به اقدامات این معاونت در پیشگیری از افزایش بی ضابطه قیمت برنج بدین وسیله قیمت فروش و مصرف کننده برنج ایرانی و خارجی به شرح ذیل تعیین می‌گردد:

1- برنج طارم ایرانی درجه یک - 65 هزار تومان

2- برنج طارم درجه دو- 60 هزار تومان

3- برنج ایرانی شیرودی – 42 هزار تومان

4- برنج هندی وارداتی – 30 هزار تومان

5- برنج پاکستانی وارداتی – 31 هزار تومان

6- برنج‌های وارداتی که توسط شرکت خدمات بازرگانی تهیه شده است:

هندی 1121 - 24 هزار تومان

پاکستانی 1121- 25 هزار تومان

تایلندی – 12 هزار و 500 تومان

ضروری است دستور فرمائید نسبت به نظارت و بازرسی بر رعایت قیمت‌های فروش برنج برای مصرف کنندگان طبق لیست بالا اقدامات لازم معمول و با متخلفین برخورد قانونی صورت پذیرد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.