کد خبر : 14457 / /
/

«سید احسان خاندوزی» در این پیام نوشت: هر آنچه که به نام ایمان و اراده در وجود هر انسانی نهادینه می‌شود، بی شک ریشه‌های آن را باید در کودکی و در آغوش مادران بی‌مانندی جست‌وجو کرد که انسانیت، اخلاق، غیرت و همیت اسلامی و انقلابی را در وجود فرزندان خود به ودیعه گذاشته اند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی در پیامی درگذشت مادر شهیدان صلبی را تسلیت گفت.

 «سید احسان خاندوزی» در این پیام نوشت: هر آنچه که به نام  ایمان و اراده در وجود هر انسانی نهادینه می‌شود، بی شک ریشه‌های آن را باید در کودکی و در آغوش مادران بی‌مانندی جست‌وجو کرد که انسانیت، اخلاق، غیرت و همیت اسلامی و انقلابی را در وجود فرزندان خود به ودیعه گذاشته اند.

وی ادامه‌داد: این فرزندان والامقام، اسوه بی بدیل مقاومت و ایثار که در دفاع از میهن و اعتقادات از جان خویش گذشتند، حاصل و ثمره عمر مادرانی هستند که درس عشق را مشق هر شب آنان قرار دادند. مادرانی که پاره‌های تن خود را در راه رضای خداوند متعال و سربلندی و سرافرازی اسلام و انقلاب فدا کرده‌اند.

اینجانب درگذشت اسوه صبر و ایثار، مرحومه مغفوره «شهربانو صلبی» مادر شهیدان سرافراز، «محمد نقی و محمد اسماعیل صلبی» که از همکاران خدوم وزارت امور اقتصادی و دارایی بودند را به خانواده آن مرحومه و همکارانم در وزارت امور اقتصادی و دارایی، تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال، علو درجات آن مرحومه و سلامتی بازماندگان را مسالت دارم.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.