کد خبر : 14710 / /
/

در طرح جدید فروش فوق العاده محصولات سایپا، خودروهای کوییکR با گیربکس معمولی، تیبا EX2 رینگ فولادی، سایپا SE151 موتور M13، ساینا با گیربکس معمولی و رینگ فولادی و تیبا SX موتور M15عرضه شد.

 

قرعه کشی طرح فروش فوق العاده دی‌ماه 5 محصولات سایپا، امروز یکشنبه 8 اسفندماه با حضور نمایندگان سازمان‌ها و نهاد‌های نظارتی برگزار شد.

در طرح جدید فروش فوق العاده محصولات سایپا، خودروهای کوییکR با گیربکس معمولی، تیبا EX2  رینگ فولادی، سایپا SE151 موتور M13،  ساینا با گیربکس معمولی و رینگ فولادی و تیبا SX موتور M15عرضه شد.

قرعه کشی سایپا

 در این طرح 836 هزار و 673 نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد 794 هزار و 40 نفر واجد شرایط حضور در قرعه‌کشی شدند.

بر اساس اعلام این شرکت بیشترین تقاضا برای خودرو تیبا2 با 313 هزار و 999 متقاضی به ثبت رسیده است. همچنین ظرفیت اعلام شده برای این خودرو  4.000 دستگاه و 8.000 نفر نیز به عنوان افراد ذخیره در نظر گرفته شده‌اند.

اسامی منتخب طرح فروش فوق العاده سایپا پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی امشب ساعت ۲۰ بر روی سایت رسمی گروه سایپا منتشر خواهد شد و منتخبین از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه به مدت ۷۲ ساعت فرصت واریز وجه خواهند داشت.

گروه خودروسازی سایپا برای منتخبین طرح فروش فوق العاده، پیامک ارسال می کند اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد که ثبت نام کنندگان به سایت سایپا مراجعه کنند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.