کد خبر : 14729 / /
/

میثم منیعی مدافع اسبق استقلال و مدیر فعلی آکادمی کمپ زنده یاد ناصر حجازی در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره شرایط این روزهای باشگاه استقلال، سربازهای این تیم و همچنین دیدار پیش روی استقلال مقابل نساجی مازندران اظهاراتی را مطرح کرد.

بازیکن اسبق استقلال گفت: سردار آجرلو این روزها به شدت تحت فشار است و خیلی از دوستانش که به او قول داده بودند برایش کاری انجام می دهند در دقیقه ۹۰ دستش را در پوست گردو گذاشتند و تنها ماند.

میثم منیعی مدافع اسبق استقلال و مدیر فعلی آکادمی کمپ زنده یاد ناصر حجازی در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره شرایط این روزهای باشگاه استقلال، سربازهای این تیم و همچنین دیدار پیش روی استقلال مقابل نساجی مازندران اظهاراتی را مطرح کرد.

در جریان حاشیه‌های جلسه هم اندیشی پیشکسوتان استقلال برای واگذاری باشگاه به بخش خصوصی هستید؟

متاسفانه مدیرعامل باشگاه در این روزها به شدت تحت فشار است. هم بابت شکایت‌های پشت سر هم بازیکنان سابق استقلال، هم از یک طرف پرونده استراماچونی و بدهی‌های دیگر باشگاه و از همه بدتر ماجرای سربازی یزدانی و مرادمند. او دیگر این روزها واقعاً مستاصل شده است.

چطور؟

تا جایی که من خبر دارم به او قول‌هایی داده بودند تا برای وضعیت خدمت سربازی دو مدافع ثابت استقلال کارهایی انجام بدهند تا شاید با استناد به خود قانون بتوان از این دو نفر تا پایان فصل استفاده کرد. ولی در دقیقه ۹۰ برنامه‌ها آنطور که آقای آجرلو تصور می‌کرد پیش نرفت. واقعاً شرایط سختی برای او رقم خورده.

نظر خود شما درباره خدمت سربازی ۲ بازیکن استقلال چیست؟

این حرفی که می‌زنم فقط در رابطه با استقلال نیست، چون ممکن است فردا روزی، چنین اتفاقی برای پرسپولیس هم بیافتد. اما وقتی منِ میثم منیعی، میتوانم برای رفتن به خدمت از حوزه نظام وظیفه یک سال مهلت بگیرم، چطور بازیکن استقلال نمی‌تواند؟ مگر اینطور نیست که تا ۳۰ سالگی م یتوان خدمت را عقب انداخت؟ پس چرا در رابطه با مرادمند این قانون اجرا نمی‌شود؟ در حالی که در حال حاضر مشغول بازی در یکی از تیم‌های وزارت ورزش است. از طرفی سیاوش یزدانی هم که بازیکن ملی است و همین چند هفته پیش ۷ دقیقه جلوی امارات در ترکیب تیم ملی بازی کرد، نکرد؟ همه جای دنیا به این قبیل بازیکنان کمک می‌کنند که بیشتر در زمینه ورزش حرفه ای در خدمت باشگاه و تیم کشورشان باشند ولی اینجا برعکس است. آنها را به زور می‌برند تا سرباز شوند. متاسفانه درباره سیاوش و مرادمند حتی خود قانون را هم زیر پا گذاشتیم. قانونی که در بند و تبصره‌هایش گفته می‌توان فعلاً برای این دو بازیکن زمان خرید.

آجرلو به شدت تنها و تحت فشار است/ رفقای سردار دقیقه ۹۰ زیر قولشان زدند/ غیبت یزدانی و مرادمند روحیه تیم را خراب می کند

غیبت این دو بازیکن در مصاف مقابل نساجی چه ضربه‌ای به استقلال می‌زند؟

قطعا استقلال ضربه ای نمی‌بیند. به هر حال این تیم پرمهره است و نفرات جایگزین زیادی دارد که به جای یزدانی و مرادمند بازی بدهد. اما مهم ضربه روحی است که به تیم خورده، وگرنه روزبه چشمی یا محمد دانشگر خودشان جزو بازیکنان خیلی خوب و باتجربه این پست هستند. این وضعیت کل تیم را تحت تاثیر قرار داده است.

بازی با نساجی را چطور پیش بینی می‌کنید؟

نساجی یکی از سرسخت ترین حریفانی است که طی هفته‌های اخیر مقابل استقلال قرار می‌گیرد. تیمی‌است که اگر زود فوتبال تان را به آن دیکته نکنید هرچه به جلو برود بیشتر سوار بازی می‌شود. خطرناک تر می‌شود و در نهایت ممکن است کار دست حریفش بدهد. امیدوارم استقلال روند امتیازگیری اش را در مشهد هم ادامه بدهد و همچنان با قدرت در صدر بماند

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.