کد خبر : 14766 / /
/

رهبر معظم انقلاب در بخشی از سخنان فرمودند: ما با جنگ در هر کجای دنیا مخالفیم.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به مناسبت عید مبعث پیامبر اعظم (ص) به‌صورت زنده و مستقیم با ملت شریف ایران و امت مسلمان جهان سخنرانی کردند.

رهبر معظم انقلاب در بخشی از سخنان فرمودند: ما با جنگ در هر کجای دنیا مخالفیم. با کشته شدن مردم و خراب شدن زیر ساخت های مردم مخالفیم. ما مثل مردم غرب نیستیم که وقتی بمب را بر سر کاروان عروسی در افغانستان بیندازند آن را مقابله با تروریسم بدانیم بلکه با جنگ و تخریب در همه جای دنیا، کشته شدن مردم و تخریب زیربناهای ملت ها مخالفیم و این حرف ثابت ماست.

ایشان خاطرنشان کردند: در اوکراین ما طرفدار توقف جنگ هستیم. ریشه بحران در اوکراین سیاست آمریکاست. آمریکا اوکراین را به این نقطه کشاند. پشتیبانی قدرتهای غربی از دولتهای دست‌نشانده یک سراب است و واقعیت ندارد؛ این را همه دولت‌های وابسته بدانند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: رییس‌جمهور اوکراین و رییس‌جمهور فراری افغانستان گفتند ما به آمریکا و دولتهای غربی اعتماد کردیم و آنها ما را تنها گذاشتند. مردم مهمترین پشتوانه دولتها هستند و اگر مردم در اوکراین وارد میدان می‌شدند این اتفاق نمی‌افتاد. مثل عراق دوران صدام که مردم به میدان نیامدند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.