کد خبر : 14789 / /
/

اینگونه به نظر می‌رسد که تلاش‌های باشگاه استقلال برای حل مشکلات مدافعین سرباز تیمش بی نتیجه بوده است.

 به نظر می رسد که حسین مرادمند در تیم فوتبال ملوان بندرانزلی به فوتبالش ادامه خواهد داد.

به گزارش "ورزش سه"، اینگونه به نظر می‌رسد که تلاش‌های باشگاه استقلال برای حل مشکلات مدافعین سرباز تیمش بی نتیجه بوده است. شب گذشته حسین زاهدی معاون اجتماعی سازمان نظام وظیفه آب پاکی را روی دست آبی پوشان ریخت و از قطعیت اعزام به خدمت یزدانی و مرادمند خبر داد.

طبق اعلام سازمان نظام وظیفه، با تعویق اعزام ‌دو مدافع آبی‌پوش موافقت نخواهد شد و یزدانی و مرادمند باید برای طی کردن خدمت سربازی، راهی یگان مربوطه شوند. با توجه به اینکه پنجره نقل و انتقالاتی لیگ برتر ایران بسته شده است، این دو مدافع شاخص حتی توانایی حضور در فجرسپاسی را نیز ندارند و با وضعیت عجیبی روبه‌رو شده‌اند.

شب گذشته سیاوش یزدانی در برنامه فوتبال برتر از مسئولین سازمان نظام وظیفه درخواست کرد تا برای اینکه او رقابت‌های جام جهانی را از دست ندهد، با تعویق اعزامش موافقت کنند. اتفاقی که با توجه به شرایط موجود و اصرار سازمان نظام وظیفه بر روی اجرای قوانین اعزام، رخ دادن آن کمی بعید به نظر می‌رسد.

به هر شکل امروز ویدیویی از حسین مرادمند در فضای مجازی منتشر شد که او را در حال کوتاه کردن موهایش نشان می‌دهد و این کار مدافع استقلال، فرضیه اعزام او به سربازی و عدم بازگشت به استقلال را بیش از پیش تقویت کرد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.