کد خبر : 14807 / /
/

، حدود ساعت ۲۱ شب گذشته (۱۰ اسفند) خبر مرگ مشکوک یا به عبارتی خودکشی زن جوانی در یک منزل مسکونی در خیابان دولت، خیابان برادران رحمانی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد که به سرعت مأموران پلیس در محل حاضر شدند.

زهره فکور صبور بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان است. زهره فکور صبور شب گذشته در ۴۳ سالگی خودکشی کرد. زهره فکور صبور متأهل بود. زهره فکور صبور فرزند نداشت. پیکر زهره فکور صبور به پزشکی قانونی منتقل شده است. 

جزئیات تازه از درگذشت زهره فکور صبور

به نقل از تسنیم، حدود ساعت ۲۱ شب گذشته (۱۰ اسفند) خبر مرگ مشکوک یا به عبارتی خودکشی زن جوانی در یک منزل مسکونی در خیابان دولت، خیابان برادران رحمانی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد که به سرعت مأموران پلیس در محل حاضر شدند.

مأموران با حضور در محل با پیکر بی‌جان خانم زهره فکور صبور مواجه شدند؛ مأموران در تحقیقات اولیه سراغ فردی رفتند که خود را همسر مرحومه زهره فکور صبور معرفی می‌کرد، وی در تحقیقات به مأموران گفته است: خانم صبور جواب تلفن‌همراهم را نمی‌داد که نگران وی شدم، خانم صبور حتی درِ خانه را به روی سرایدار ساختمان نیز باز نکرده بود. پس از گشودن در خانه، دیدم همسرم بی‌حال در پذیرایی افتاده که به سرعت با اورژانس تماس گرفتم.

تحقیقات نشان داد تلاش تکنسین‌های اورژانس نیز برای احیای خانم زهره فکور صبور که ظاهراً اقدام به مصرف ۱۰۰ عدد قرص آرام‌بخش برای خودکشی کرده بود، نتیجه نداده است.

در نهایت پیکر وی برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات درباره این پرونده خودکشی ادامه دارد.

زهره فکور صبور

بیوگرافی  زهره فکور صبور

زهره فکور صبور بازیگر توانمند ایرانی متولد اول فروردین ماه سال ۱۳۵۷ در تهران می باشد و بازیگری را با تئاتر آغاز کرده است پدرش کرمانشاهی و مادرش اصالتا سمنانی می باشد پنج خواهر و برادر دارد

  بیوگرافی و علت درگذشت محمد مهدی یعقوبی( قهرمان اسبق کشتی ایران) + عکس و افتخارات ورزشی

آغاز فعالیت هنری زهره فکور صبور

زهره فکور صبور و فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۷ آغاز کرده است اولین اثری که در آن حضور پیدا کرد مجموعه تلویزیونی «روزگار جوانی» بود که با همین مجموعه نیز به شهرت رسید این مجموعه به کارگردانی شاپور قریب و اصغر توسلی در سال ۱۳۷۷ تولید شد

اوج شهرت زهره فکور صبور

از جمله کارهایی که زهره فکور صبور با آن به شهرت رسید می‌توان به سریال «کارآگاهان» اشاره کرد سریال کارآگاهان در سال ۱۳۸۷ به کارگردانی حمید لبخنده تولید شد و پس از آن با حضور در مجموعه تلویزیونی «دلنوازان» اثری از حسین سهیلی زاده بسیار خوش درخشید و در این سریال نقش یک فرد نابینا را بازی می‌کرد و در کنار بازیگرانی همچون سحر قریشی و شاهرخ استخری و سیاوش خیرابی و فریبا کوثری و عبدالرضا اکبری به ایفای نقش پرداخت

فعالیت مدلینگ زهره فکور صبور

مدتی است که خانم زهره فکور صبور در حوزه مدلینگ فعالیت می کند این فعالیت او از سال ۱۳۹۶ آغاز شده است و در صفحه اینستاگرامش به تبلیغ محصولات برندهای مختلف و اجناس شان می پردازد

علایق زهره فکور صبور

از جمله علایق خانم فکور صبور می‌توان به خیاطی و بافتنی اشاره کرد وی به این هنر بسیار علاقه دارد و در زمینه دوخت و طراحی پارچه ای آموزش دیده است

فیلم های سینمایی زهره فکور صبور

کنسرت روی آب (۱۳۸۹)

دوشیزه باران (۱۳۸۶)

بوی گل سرخ (۱۳۸۰)

سریال ها زهره فکور صبور

درد سرهای عظیم {1393} به کارگردانی برزو نیک نژاد

دلنوازان (۱۳۸۸ به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده)

گروه هفت

کاشانه

همسفر

یکی‌بود یکی‌نبود

مسافری از هند (۱۳۸۱ به کارگردانی قاسم جعفری)

سه پنج دو

گروه ویژه

نیستان

بی بی گل

روزگار جوانی (۱۳۷۷)

نرگس ( مجموعه تلویزیونی)

زهره فکور صبور یکی از بازیگران سینما و تلویزیون ایرانی متولد سال ۱۳۵۷ می باشد در ادامه با بیوگرافی هنرمند با ما همراه باشید

درگذشت زهره فکور صبور بازیگر سینما و تلویزیون

زهره فکور صبور بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان شب گذشته در ۴۳ سالگی درگذشت.

این هنرمند در مجموعه‌های تلویزیونی مختلفی از جمله دلنوازان، مسافری از هند، روزگار جوانی، دردسرهای عظیم، دنگ‌وفنگ، پایتخت ۳ و کامیون ایفای نقش کرده بود.

او این روزها مشغول ایفای نقش در سریال تلویزیونی «بی‌همگان» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی مهران مهام بود.

هنوز خبر دقیقی درباره علت مرگ زهره فکور صبور منتشر نشده اما برخی منابع علت فوت او را مصرف بیش از حد قرص با هدف خودکشی عنوان کرده‌اند.

زهره فکور صبور

زهره فکور صبور بازیگر توانمند ایرانی متولد اول فروردین ماه سال ۱۳۵۷ در تهران می باشد و بازیگری را با تئاتر آغاز کرده است پدرش کرمانشاهی و مادرش اصالتا سمنانی می باشد پنج خواهر و برادر دارد.

او کار بازیگری خود را باسریال نرگس در تلویزیون آغاز کرد و پس از آن در سریال‌های روزگار جوانی بی بی گل ادامه داد و در سریال دلنوازان درخششی دوباره داشت. زهره فکورصبور پس از مدتی وقفه با مجموعه تلویزیونی درد سر‌های عظیم در سال ۱۳۹۳ به تلویزیون بازگشت.

زهره فکور صبور با فیلم سینمایی بوی گل سرخ به کارگردانی ناصر محمدی  وارد عرصه سینما شد.

بعد از آن در فیلم‌های سینمایی دوشیزه باران و کنسرت روی آب به ایفای نقش پرداخت. کنسرت روی آب به کارگردانی جهانگیر جهانگیری محصول سال ۱۳۸۹ بود که فرزاد فرزین خواننده پاپ نیز در آن بازی داشت.

زهره فکورصبور پس از بازی در سریال دلنوازن چند سالی از عرصه بازیگری دور شده بود که در گفتگویی علت کم کار شدنش را عنوان کرده است.

فکور که چند سالی میان مجموعه‌های وی تا دردسر‌های عظیم وقفه افتاد از گزیده کاری خود اینگونه گفت: بعد از نقش‌هایی که من در روزگار جوانی، مسافری از هند و یا دلنوازان داشتم اکثر نقش‌های پیشنهادی ام به این شخصیت‌ها نزدیک بودند و احساس می‌کردم فیلمنامه‌ها سراغ نقش‌هایی کلیشه از من رفتند و، چون نمی‌خواستم کلیشه کار کنم با وسواس بیشتری نقش هایم را انتخاب می‌کردم و حتی مدتی از فضای بازیگری دور شدم البته در این مدت در شهرستان تدریس بازیگری داشتم و یا به طراحی لباس مشغول بودم.

فیلم شناسی زهره فکور صبور

تئاتر

کافه شبنم

زهره فکور صبور کیست؟ + بیوگرافی، فیلم‌ها و تصاویر

فیلم‌های تلویزیونی (تله فیلم ها)

مادرانه (درحال ساخت)

بگو که رویا نیست (١٣٨٧)

من، تو، او (١٣٨٧)

هلیا

سینما

مشت زن (۱۳۹۰)

یه دروغ کوچولو (۱۳۸۹)

کنسرت روی آب (۱۳۸۹)

دوشیزه باران (۱۳۸۶)

بوی گل سرخ (۱۳۸۰)

تلویزیون

۱۳۹۶ پنچری بازیگر برزو نیک نژاد

۱۳۹۴ دردسر‌های عظیم ۲ بازیگر برزو نیک نژاد

۱۳۹۳ دردسر‌های عظیم بازیگر برزو نیک نژاد

۱۳۹۳ بازیگری افتخاری در یک قسمت پایتخت ۳ بازیگری افتخاری در یک قسمت سیروس مقدم

۱۳۸۸ دلنوازان بازیگر حسین سهیلی زاده

۱۳۸۶ کارآگاهان بازیگر حمید لبخنده

۱۳۸۵ آدمخوار بازیگر جواد مزدآبادی

۱۳۸۴ ریحانه بازیگر سیروس مقدم

۱۳۸۳ کمکم کن بازیگر قاسم جعفری

۱۳۸۳ فصل زرد بازیگر محمدرضا زهتابی

۱۳۸۱ مسافری از هند بازیگر قاسم جعفری

۱۳۷۸ کاشانه بازیگر قاسم جعفری

۱۳۷۹ همسفر بازیگر قاسم جعفری

۱۳۸۰–۱۳۷۹ نیستان بازیگر

۱۳۷۸ یکی بود، یکی نبود بازیگر جواد ارشاد

۱۳۷۸ آژانس دوستی بازیگر احمد رمضان زاده و …

۱۳۷۸–۱۳۷۷ روزگار جوانی بازیگر شاپور قریب و اصغر توسلی

۱۳۸۵ نرگس بازیگر سیروس مقدم

۱۳۸۵ از نفس افتاده بازیگر قاسم جعفری

۱۳۷۷ باغ کوچک بی بی گل بازیگر مهدی قاسمی

۱۳۸۲ برنامه‌ی کودک "سه، پنج، دو" بازیگر مهرداد غفارزاده

گروه ویژه بازیگر

۱۳۸۱ خواب و بیدار بازیگر مهدی فخیم زاده

روز‌های آرزو بازیگر

گروه هفت بازیگر

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.