کد خبر : 14824 / /
/

هر فردی که عضو یک تعاونی باشد و بتواند ضمانت نامه از صندوق توسعه تعاون دریافت کند می‌تواند با ارائه به بانک‌های طرف قرار داد وام بگیرد.

مسکنی گفت:هر فردی که عضو یک تعاونی باشد و بتواند ضمانت نامه از صندوق توسعه تعاون دریافت کند می‌تواند با ارائه به بانک‌های طرف قرار داد وام بگیرد.

مسکنی گفت: هر فردی که عضو یک تعاونی باشد و بتواند ضمانت نامه از صندوق توسعه تعاون دریافت کند می‌تواند با ارائه به بانک‌های طرف قرار داد وام بگیرد.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: قانونا در صندوق توسعه تعاون می‌توانیم تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان به یک نفر که عضو یک تعاونی است به صورت گروهی، ضربدری و زنجیره ای تسهیلات با یک چک یا سفته بدهیم.

پیشتر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از خط اعتباری دو هزار میلیارد تومانی برای توسعه تعاونی‌ها در بخش‌های تولید، توزیع و خدمات خبر داده بود. (باشگاه خبرنگاران جوان)

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.