کد خبر : 14829 / /
/

مراسم تشیع و تدفین زهره فکور صبور ، بازیگر سریال های تلویزیونی ، امروز ساعت ۱۰ صبح در قطعه هنرمندان بهشت زهرا برگزار می شود.

زهره فکور صبور  10 اسفند 1400 بعد از انتقال به بیمارستان درگذشت.  زهره فکور صبور بازیگر باتجربه و کهنه کار سینما و تلوزیون است. زهره فکور صبور روز گذشته در منزل خودش فوت می کند. زهره فکور صبور امروز تشییع شد. مراسم تشیع و تدفین زهره فکور صبور ، بازیگر سریال های تلویزیونی ، امروز ساعت ۱۰ صبح در قطعه هنرمندان بهشت زهرا برگزار می شود.

زهره فکور صبور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ مراسم تشیع و تدفین زهره فکور صبور ، بازیگر سریال های تلویزیونی ، امروز ساعت ۱۰ صبح در قطعه هنرمندان بهشت زهرا برگزار می شود.

این بازیگر 43 ساله در سریال هایی چون دلنوازان ، مسافری از هند ، روزگار جوانی، دردسرهای عظیم ودنگ‌وفنگ ایفای نقش کرده بود آخرین حضور او در سریال «بی‌همگان» بهرنگ توفیقی بود که این روزها در تهران فیلمبرداری می‌شود و قرار است سال 1401 از شبکه سه سیما پخش شود. زهره فکور صبور سه‌شنبه ۱۰ اسفند درگذشت .

زهره فکور صبور، امروز در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) به خاک سپرده می شود.

 دکتر مهدی فروزش مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران با اشاره به احراز هویت جسد «زهره فکورصبور» از سوی پزشکی قانونی، اظهار کرد: پس از اعلام کشف جسد، پزشکان پزشکی قانونی در ساعات اولیه در صحنه فوت حضور پیدا کردند و ضمن بررسی صحنه و معاینه جسد، نسبت به تهیه گزارش و اعلام آن به مرجع قضایی اقدام خواهند نمود.

‎وی با بیان اینکه جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و صبح امروز مورد کالبدگشایی و معاینه‌ تخصصی قرار گرفت، گفت: در معاینه ظاهری و کالبدگشایی صورت گرفته، علائم و شواهدی از آثار ضرب و جرح یافت نشد. ‎

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران تصریح کرد: تعیین علت فوت منوط به حصول نتایج آزمایش‌های سم شناسی و آسیب شناسی خواهد بود و طی روزهای آتی به مقام قضایی اعلام می‌شود.

‎وی افزود پیکر ایشان امروز قبل از ظهر و بعد از معاینات تخصصی تحویل بستگان درجه اول شد.

مراسم تشییع و تدفین مرحومه زهره فکور صبور پنج شنبه(۱۲ اسفند ماه) از ساعت ۱۰ صبح در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) برگزار می شود.

جزئیاتی از فوت و کشف پیکر «زهره فکور صبور»

مأموران پلیس ساعت ۲۱ شب گذشته با حضور در محل با پیکر بی‌جان خانم «زهره فکور صبور» مواجه شدند.

همسر مرحومه صبور: خانم صبور جواب تلفن‌همراهم را نمی‌داد، پس از گشودن در خانه، دیدم همسرم بی‌حال در پذیرایی افتاده که به سرعت با اورژانس تماس گرفتم.

تحقیقات نشان داد تلاش تکنسین‌های اورژانس نیز برای احیای خانم «فکور صبور» که ظاهراً اقدام به مصرف ۱۰۰ عدد قرص آرام‌بخش کرده بود، نتیجه نداده است.

پیکر وی برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد./ تسنیم

کالبدگشایی جسد زهره فکور صبور انجام شد

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران:در معاینه ظاهری و کالبدگشایی صورت گرفته، علائم و شواهدی از آثار ضرب و جرح یافت نشد. ‎

تعیین علت فوت منوط به حصول نتایج آزمایش‌های سم شناسی و آسیب شناسی خواهد بود و طی روزهای آتی به مقام قضایی اعلام می‌شود.

زهره فکور صبور

کم کاری زهره فکور صبور

زهره فکور صبور نسبت به سایر بازیگران کم کارتر است و کمتر شاهد حضور او در قاب تلویزیون هستیم.

 او کار بازیگری را از سال ۱۳۷۷ با بازی در مجموعه روز گار جوانی شروع نمود…. پیش از این نیز وی در سریال دلنوازان به کارگردانی حسین سهیلی زاده حضور داشت که به گفته ی خودش از بهترین کارهای او بوده است.

از کارهای وی در سینما می توان به فیلم های کنسرت روی آب – دوشیزه باران – گل سرخ اشاره نمود.

همچنین وی نیز در سریال های : دلنوازان – روزگار جوانی – نیستان – سه پنج دو – مسافری از هند – همسفر – یکی بود یکی نبود – گروه هفت – روزهای آرزو -کاشانه – بی بی گل و به تازگی در نقش آرزو در سریال دردسرهای عظیم حضور داشته است.

درباره زهره فکور صبور

زهره فکورصبور متولد ۱ فروردین ۱۳۵۷ در تهران بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است. زهره فکور صبور در نخستین روز فروردین ۱۳۵۷ در تهران از پدری کرمانشاهی و مادری سمنانی متولد شد[نیازمند منبع]. خانوادهٔ وی ۷ نفره‌اند. نخستین کار بازیگری وی ایفای نقش گل در تئاتر کودکی بود که زیردست یکی از دوستانش بود اما حرفه کاری اش از سال ۱۳۷۷ شروع شد که به وی پیشنهاد بازی در سریال روزگار جوانی داده شد و شهرتش از آن جا به دست آمد.

بعد هم نقش‌های تقریباً کوتاهی در سریال‌های معمولی و مخصوصاً اپیزودیکی زیادی بازی کرد و درکل در اواخر دههٔ ۱۳۷۰ بسیار پرکار بود. این قضیه تا اواخر سال‌های دههٔ ۱۳۸۰ ادامه داشت و بازی در نقش‌های بلندی مانند سریال‌های کارآگاهان و مخصوصاً دلنوازان بسیار موجب شهرتش شدند و بعد در چند فیلم سینمایی نقش‌های اول و اصلی را بازی کرد و بعد از آن با بازی در سریال دردسرهای عظیم یک و دو دوباره به تلویزیون بازگشت.

وی از سال ۱۳۹۶ شروع به فعالیت مدلینگ و تبلیغ محصولات شرکت‌ها کرده و عکس‌هایی از خود و این اجناس را در حساب شخصی اینستاگرامش نیز می‌گذارد.

بیوگرافی ارژنگ امیرفضلی

اویل روز چهارشنبه 11 اسفند 1400، خبر درگذشت زهره فکور صبور منتشر شد که اوایل شایعه به نظر می رسید، اما بعد از گذشت زمان این موضوع به دلیل مصرف 100 قرص آرامش بخش توسط این بازیگر تایید شد و این زنده یاد زهره فکور صبور درگذشت.

ازدواج زهره فکور صبور

زهره فکور صبور متاهل بوده اما از سایر مسائل زندگی خصوصی وی و فرزندان (احتمالی او) اطلاعاتی در دست نیست.

فیلم های سینمایی زهره فکور صبور

بوی گل سرخ

دوشیزه باران

کنسرت روی آب

یه دروغ کوچولو

مشت زن

جزیره نوید

ناک اوت

انار

بامن بمان دخترم

سجل

بگو که رؤیا نیست

من،تو،او

الفبا

آخرین اجرا

سریال های زهره فکور صبور

غبار نور

آژانس دوستی

باغ کوچک

روزگار جوانی

یکی بود، یکی نبود

کاشانه

همسفر

نیستان

گروه هفت

روزهای آرزو

سه، پنج، دو

مسافری از هند

مسافر پردردسر

کمکم کن

فصل زرد

ریحانه

نرگس

ازنفس‌افتاده

آدمخوار

کارآگاهان

روزهای زیبا

دلنوازان

پایتخت – فصل سوم

دردسرهای عظیم – 2

پنچری

دنگ و فنگ روزگار

کامیون

عروس بندر

3دزد

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.