کد خبر : 14849 / /
/

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: برابر گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور در سراسر کشور در حال حاضر تردد در تمامی جاده‌های کشور روان بوده و هیچ گره و مشکل ترافیکی خاصی در این زمینه گزارش نشده است.

 

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: برابر گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور در سراسر کشور در حال حاضر تردد در تمامی جاده‌های کشور روان بوده و هیچ گره و مشکل ترافیکی خاصی در این زمینه گزارش نشده است.

وی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت: گزارش‌ها حاکی از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان غربی و اصفهان است. همچنین بارش باران در برخی از محورهای استان‌های البرز، تهران، بوشهر، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، قزوین، مازندران، همدان، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، کردستان و گلستان گزارش شده است.

شیرانی با اشاره به شرایط رانندگی در شرایط بارش برف و باران اظهارکرد: رعایت فاصله طولی مناسب و همچنین رانندگی با سرعت مطمئنه دو عامل مهمی است که از وقوع تصادفات در هنگام بارش نزولات آسمانی جلوگیری می‌کند. البته لازم است رانندگان همواره با دقت کافی به مسیر مقابل رانندگی کنند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی با اعلام شماره تلفن ۱۲۰، از رانندگان و مسافران خواست که قبل از شروع حرکت حتما با این شماره تماس گرفته و از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور با خبرشده و برنامه‌ریزی مناسب با آن را در طول سفر انجام دهند.

روز گذشته، شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا  با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی و هشدار سطح نارنجی این سازمان برای روزهای پنجشنبه و جمعه، اعلام کرده بود که آخر هفته زمان خوبی برای انجام سفرهای غیرضروری در اکثر استان‌های کشور نیست و بارش باران و برف، وزش باد شدید و وقوع رعد و برق در برخی از جاده‌های ۲۴ استان کشور شامل آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، خوزستان، فارس، سمنان، خراسان شمالی، البرز، تهران، مازندران، خوزستان، ایلام، کرمانشاه، اردبیل، قم، خراسان شمالی، خراسان رضوی، یزد، قزوین، سیستان و بلوچستان و کرمان، پیش بینی شده است که این وضعیت تا پایان روز جمعه ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.