کد خبر : 14932 / /
/

این پسر ۲۱‌ساله متهم بود شامگاه بیست‌وسوم مردادسال ۹۸ در جریان درگیری در یک رستوران در محله دربند تهران پسری را با چاقو کشته است. قاتل دو هفته بعد از فرار بازداشت و روانه زندان شد.

پسر جوان که در جریان دعوا در رستورانی در دربند، پسر رزمی‌کاری را کشته بود در زندان رجایی شهر کرج قصاص شد.

این پسر ۲۱‌ساله متهم بود شامگاه بیست‌وسوم مردادسال ۹۸ در جریان درگیری در یک رستوران در محله دربند تهران پسری را با چاقو کشته است. قاتل دو هفته بعد از فرار بازداشت و روانه زندان شد.

در جلسه رسیدگی به این پرونده در دادگاه کیفری استان تهران، اولیای‌دم مقتول برای قاتل پسرشان قصاص خواستند. مادر مقتول در جلسه دادگاه گفت: در اهواز زندگی می‌کنیم. پسرم برای کار به تهران آمده بود و در یک رستوران حوالی میدان امام حسین کار پیدا کرده و مشغول شده بود. او رزمی‌کار بود. ۱۶ مدال طلاونقره و مقام‌های کشوری داشت. این جوان به‌ناحق جان پسرم را گرفت و برایش قصاص می‌خواهم.

در ادامه متهم در جایگاه دفاع قرار گرفت و گفت: عصر روز حادثه با دو پسر و دو دختر که از دوستانم بودند، به دربند رفتیم. مقتول با دو پسر آمده بود. ابتدا در مسیر ناخواسته تنه‌ای به من زد و باعث جرو‌بحث اولیه شد. بعد از عذرخواهی رفتند اما همان شب در یک رستوران دوباره آنها را دیدیم. او اطراف را نگاه می‌کرد. تصور کردم به همراهانم زل زده که به او اعتراض کردم. گفت اشتباه می‌کنم و نگاهش به ما نیست. باور نکردم و دعوا ادامه یافت، مشتی هم به صورتم زد. با شدت گرفتن درگیری او را با چاقو زدم که فوت شد.

قضات حکم به قصاص وی دادند و این رای در شعبه ۲۰ دیوان‌عالی کشور تایید و به شعبه اول اجرای احکام دادسرای جنایی تهران ارسال شد.

سیدعلی موسوی‌زاده، قاضی شعبه اول اجرای احکام دادسرای جنایی تهران در این باره به جام‌جم گفت: جوان اعدامی بارها ابراز پشیمانی کرده بود. جلسات صلح‌وسازش با والدین مقتول در دادسرا برگزار کردیم که آنها حاضر به گذشت قاتل پشیمان نبودند. با گذشت بیش از دو سال از جنایت، چند روز پیش پسر اعدامی پای چوبه دار رفت اما موفق نشد رضایت بگیرد و حکم قصاص او در زندان رجایی‌شهر کرج اجرا شد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.