کد خبر : 14999 / /
/

بازار دلار، طلا و سکه، امروز ۱۹ اسفند نوساناتی دارد. قیمت دلار روز گذشته بار دیگر به کانال ۲۵ هزار تومان بازگشته بود و امروز همچنان در این کانال در حال کاهش است.

 

قیمت دلار که روز گذشته وارد کانال ۲۵ هزار تومانی شده بود همچنان در این کانال در کال کاهش است. وضعیت بازار دلار، طلا و سکه را بخوانید.

بازار دلار، طلا و سکه، امروز ۱۹ اسفند نوساناتی دارد. قیمت دلار روز گذشته بار دیگر به کانال ۲۵ هزار تومان بازگشته بود و امروز همچنان در این کانال در حال کاهش است.

امروز برخی کانال‌ها، قیمت دلار در بازار آزاد را تا این لحظه، بین ۲۵ هزار و ۶۵۰ تا ۲۵ هزار و ۷۵۰ تومان اعلام می‌کنند. روز گذشته، آغاز معاملات دلار با نرخ ۲۶ هزار و ۱۰۰ تومان بود. کف قیمت دلار ۲۶ هزار و ۷۴۰ و سقف آن ۲۶ هزار و ۱۰۰ تومان اعلام شد.

آخرین اخبار از مذاکرات وین

به نظر می‌رسد، انتشار دوباره اخبار مثبت از مذاکرات وین بار دیگر معامله‌گران را به احیای برجام امیدوار کرده و سیگنال کاهشی برای بازار ارسال کرده است.

خبرهای ضد و نقیضی درباره نتیجه مذاکرات از وین به گوش می‌رسد. اما یک چیز قطعی وجود دارد؛ رسیدن به ایستگاه پایانی مذاکرات است.

میخائیل اولیانوف مذاکره‌کننده روسیه می‌گوید که «همکاران ایرانی همچون شیر برای منافع ملی ایران می‌جنگند. واقعا این‌طور است و من کاملا جدی هستم. آنها برای هر ویرگول و هر کلمه‌ای می‌جنگند و به‌ عنوان یک قاعده کاملا موفق‌ هستند. من باید به این امر اذعان کنم.»

انگلیس، فرانسه و آلمان در بیانیه‌ای مدعی شده‌اند طرف‌ها به نهایی کردن توافق در مذاکرات وین بسیار نزدیک هستند. این کشورها بدون اشاره به اقداماتی که لازم است غربی‌ها انجام دهند از ایران خواسته‌اند با انجام پاره‌ای اقدامات برای «اجرای مجدد» برجام آماده شود (فارس).

هر چند در روزهای گذشته، اخباری مبنی بر کارشکنی روسیه در مسیر توافقات برجام منشتر شد اما جن ساکی سخنگوی کاخ سفید با بیان اینکه آمریکا و روسیه درباره برجام با یکدیگر همکاری دارند، تاکید کرد که مذاکرات وین صرفا درباره توافق هسته‌ای ایران است (ایرنا).

نوسانات قیمت طلا و سکه

در بازار طلا و سکه نیز امروز نوساناتی وجود دارد. قیمت طلا در لحظه تنظیم این خبر کاهشی است و به ۱ میلیون و ۲۱۶ هزار و ۵۷۹ تومان رسیده است. این رقم نسب به بیشترین نرخ دیروز کمتر است.

اما قیمت سکه طرح جدید اکنون با روندی کاهشی، ۱۲ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان ثبت شده است. در روزهای گذشته قیمت آن به بالای ۱۲ و میلیون و ۳۰۰ هزار تومان نیز رسیده بود.

نرخ سکه طرح قدیم نیز روندکاهشی دارد و بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران در لحظه تنظیم این خبر با نرخ ۱۱ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان معامله می‌شود. در حالی که روزهای گذشته به حدود ۱۲ و میلیون و ۲۰۰ هزار تومان نیز رسیده بود.

قیمت اونس تحت تاثیر اخبار مربوط به جنگ اوکراین و روسیه، نوساناتی داشت و وارد کانال دو هزار دلاری شده بود. اما اکنون با روندی نزولی به ۱,۹۷۹ دلار رسیده است.

اکنون بازارهای دلار، طلا و سکه روند نزولی دارند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.