کد خبر : 15032 / /
/

در شرایطی که ۱۰ روز از آغاز طرح جدید بنزینی می گذرد اما هنوز در واریز سهمیه ها خلاءهایی وجود دارد.

 

در حالی که طبق گفته مسئولان در طرح بنزین برای همه، قرار بود برای همه کیشوندان سهمیه بنزین واریز شود اما بررسی های میدانی نشان می دهد این سهمیه برای همه کیشوندان واریز نشده است.

در شرایطی که ۱۰ روز از آغاز طرح جدید بنزینی می گذرد اما هنوز در واریز سهمیه ها خلاءهایی وجود دارد.

در طرح بنزین برای همه قرار است ۲۰ لیتر بنزین برای هر نفر به ارزش ۳۰ هزار تومان تخصیص یابد. این بنزین تخصیصی نیز به حساب سرپرست خانوار واریز می شود.

از ابتدای اسفند ماه این طرح در کیش آغاز شد و حسین شمسیان راد سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش اعلام کرد این سهمیه هم اکنون در حساب سرپرستان خانوار وجود دارد.

با وجود تاکید شمسیان راد در خصوص واریز سهمیه برای ۶۰ هزار ساکن کیش، ولی گفت و گو با تعدادی از کیشوندان نشان می دهد که این سهمیه به حساب برخی افراد واریز نشده است.

سهمیه بنزین شما صفر است

ژیلا موافق یکی از کیشوندان که خود سرپرست خانوار است  گفت: بعد از آنکه اعلام کردند به حساب سرپرستان خانوار سهمیه بنزین واریز می شود؛ طبق کد دستوری که برای این منظور مشخص شده بود اقدام کردم اما هیچ سهمیه ای به حساب من واریز نشده است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.