کد خبر : 15117 / /
/

بازار دلار، طلا و سکه، امروز ۲۵ اسفند نوساناتی دارد. برخی کانال‌ها، قیمت دلار در بازار آزاد را تا این لحظه ۲۶ هزار و ۳۶۰ تا ۲۶ هزار و ۴۲۰ تومان اعلام کرده‌اند.

قیمت دلار امروز نوساناتی دارد. به نظر می‌رسد ایجاد دوباره امیدواری‌ها به از سرگیری مذاکرات، از سرعت افزایش نرخ ارز کاسته است. وضعیت بازار دلار، طلا و سکه را بخوانید.

بازار دلار، طلا و سکه، امروز ۲۵ اسفند نوساناتی دارد. برخی کانال‌ها، قیمت دلار در بازار آزاد را تا این لحظه ۲۶ هزار و ۳۶۰ تا ۲۶ هزار و ۴۲۰ تومان اعلام کرده‌اند.

قیمت دلار فردایی  ۲۶ هزار و ۴۰۰ تا ۲۶ هزار و ۴۷۰ تومان در نوسان است. روز گذشته، آغاز معاملات دلار ۲۶,۳۸۰ تومان بود. کف قیمت دلار همین نرخ و سقف آن ۲۶,۶۵۰ تومان اعلام شد.

آخرین اخبار از مذاکرات وین

این روزها مذاکرات وین به دلیل برخی مسائل مهم و حل نشده و همچنین تحت تاثیر عوامل خارجی متوقف شده.

اما گروسی، مدیر کل آژانس اتمی امروز گفت: فکر می‌کنم در آستانه توافق هستیم. مشکلات ناشی از تحریم‌های جدید علیه روسیه باعث ایجاد وقفه در گفتگوها شد.

او افزود: بنابراین، من خیلی خوشحالم که سرگئی لاوروف گفته که از آمریکا ضمانت دریافت کرده. امیدوارم به زودی به توافق دست پیدا کنیم.

این روزها، به نظر می‌رسد، وقفه در مذاکرات و البته نزدکی به روزهای پایان سال و افزایش تقاضا برای دلار، قیمت‌ها را در این بازار افزایشی کرده است. اما امروز ایجاد دوباره امیدواری‌ها به از سرگیری مذاکرات، به ویژه تحت تاثیر سفر روز گذشته وزیر امور خارجه ایران به روسیه، از سرعت این افزایش کاسته است.

نوسانات قیمت طلا و سکه

در بازار طلا و سکه نیز امروز نوساناتی وجود دارد. قیمت طلا در لحظه تنظیم این خبر افزایشی است و به ۱ میلیون و ۲۲۰ هزار و ۴۱۰ تومان رسیده است. این رقم نسب به بیشترین نرخ دیروز کمتر است.

قیمت سکه طرح جدید نیز اکنون روند افزایشی دارد و ۱۲ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان ثبت شده است. این رقم نسب به بیشترین نرخ دیروز کمتر است.

اما قیمت سکه طرح قدیم بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران در لحظه تنظیم این خبر کاهشی است و با نرخ ۱۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.

قیمت اونس اکنون روند افزایشی دارد و به قیمت ۱۹۱۹٫۸۰ دلار رسیده است. این رقم نسب به بیشترین نرخ دیروز کمتر است.

اکنون بازارهای دلار، طلا و سکه نوساناتی دارند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.