کد خبر : 15125 / /
/

سخنگوی کاخ سفید با لحنی تمسخرآمیز گفت که احتمالا نام پدر مرحوم جو بایدن در لیست تحریم‌های روسیه آمده است، نه نام رئیس‌جمهوری کنونی آمریکا!

جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید گفت: اول از همه تاکید می‌کنم که رئیس جمهور بایدن، پسوند "جونیور" دارد، پس بنابراین روس ها احتمالا پدر رئیس جمهور را تحریم کرده‌اند، نه پسر!

سخنگوی کاخ سفید با لحنی تمسخرآمیز گفت که احتمالا نام پدر مرحوم جو بایدن در لیست تحریم‌های روسیه آمده است، نه نام رئیس‌جمهوری کنونی آمریکا!

 وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که تحریم‌هایی را علیه سیاستمداران عالی‌رتبه آمریکایی از جمله آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا و هیلاری کلینتون، وزیر خارجه اسبق آمریکا وضع کرده است.

نام قانونی جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا، «جوزف رابینت بایدن جونیور» است. اما در لیستی که وزارت خارجه روسیه منتشر کرده، پسوند "جونیور" حذف شده است.

در همین رابطه جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید گفت: اول از همه تاکید می‌کنم که رئیس جمهور بایدن، پسوند "جونیور" دارد، پس بنابراین آن‌ها احتمالا پدر مرحوم رئیس جمهور را تحریم کرده‌اند، نه پسر!

وی افزود: این مسئله هیچ یک از شماها را متعجب نخواهد کرد زیرا هیچ یک از ما قصد سفر توریستی به روسیه را نداریم و حساب بانکی در آنجا باز نکرده‌ایم که بخواهیم نگران قطع دسترسی آن باشیم. پس با تمام نیرو به کارمان ادامه خواهیم داد.

علی‌رغم اشتباه در پسوند نام رئیس جمهوری آمریکا، وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که نام جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا را در لیست افراد تحریمی قرار داده است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.