کد خبر : 15138 / /
/

صبا راد فیلم جدید از هم خوانی خود با شوهرش در ماشین شخصی شان منتشر کرده است.

صبا راد متولد 30 آبان 1359 در تهران ، مجری سابق تلویزیون ایران است. صبا راد مجری محجبه سابق شبکه تهران است. صبا راد یک بار جدا شده است. صبا راد اکنون با مانی رهنما زندگی می کند. صبا راد مدتی هم در ترکیه زندگی می کرد. صبا راد در اینستاگرام صفحه ای دارد که در آن آشپزی آموزش می دهد.

نام اصلی : فاطمه راد

نام مستعار : صبا راد

متولد : 30 آبان 1359 تهران

زمینه فعالیت : رادیو و تلویزیون

پیشه : مجری ، تهیه کننده و گوینده

محل زندگی : تهران

تحصیلات : کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی

سالهای فعالیت : 1375 تاکنون

قد : 160 سانتیمتر

همسرها : مرتضی علی آبادی (جدا شده) و مانی رهنما

 

کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی دارد ، نام اصلی اش فاطمه است و علاقه به بازیگری داشت اما بخاطر بیان شیوایی که داشت به سمت اجرا کشیده شد سپس تهیه کنندگی را تجربه کرد و حالا همسرش خواننده است.

صبا راد از فیزیوتراپی تا مجری گری

من از 18 سالگی و در سال 1377 بعد از اینکه درسم تمام شد ، خیلی دوست داشتم یک سال پیش دانشگاهی را در جایی کار کنم ، به همین دلیل در فیزیوتراپی مشغول به کار شدم. یکبار مسئول آرشیو رادیو یکی از بیماران من بود. می دانستم درد دارد و با او صحبت می کردم. بعد ها هم به واسطه این آقا به رادیو رفتم و تست دادم و در رادیو مشغول به کار شدم.


صبا راد

صبا راد و شروع با برنامه صبحگاهی

اولین اجرایش در رادیو با برنامه ورزش ، نشاط و تندرسی در سال 1377 آغاز شد و کم کم به سمت نویسندگی و نوشتن متن برنامه هم رفت.

او سپس در قامت مجری و سپس تهیه کننده ساخت برنامه های مختلف را برعهده گرفت.

شهرت صبا راد با به خانه بر میگردیم

صبا را در سال 1390 وقتی 31 ساله بود با برنامه سیب که اجرای مشترکی با خانم آرزو جعفرپور داشت توانایی هایش را نشان داد.

ایشان سپس در سال 1393 با اجرای برنامه به خانه برمیگردیم به شهرت رسید.

برنامه به خانه برمیگردیم در تلویزیون ، نخستین کار جدی اجرایی تصویری من است. اما در رادیو برنامه اجتماعی این چنینی که حال و هوای خانوادگی داشته باشد را اجرا کرده ام.

صبا راد و روزه خواری !

در تیر ماه 1394 او که بعنوان مجری برنامه به خانه برمی گردیم پس از آماده شدن غذا از آشپز خواست مزه غذا را امتحان کند! پس از این عمل ، متوجه اقدام ناخواسته خود (خوردن غذا در ماه رمضان) شد که احتمالا بر اثر فراموشی روزه بودن، رخ داده است.

صبا راد

هر چند که کارگردان تلویزیونی متوجه این حرکت مجری برنامه در ماه رمضان شد و سریعا دوربین به سمت دیگری سوئیچ شد تا این اقدام مجری دردسرساز نشود اما تصاویر و فیلم این حرکت در فضای مجازی منتشر شده است.

ازدواج اول و ماجرای طلاق صبا راد

صبا راد در سال 1392 وقتی 32 ساله بود با مرتضی علی آبادی ازدواج کرد اما این زندگی سه سال بیشتر دوام نداشت و در نهایت سال 95 از هم جدا شدند.

مرتضی علی آبادی علاوه بر مجری گری ، مدتی مدیر مجموعه ورزشی تنیس استقلال نیز بود و حالا تجربه بازیگری هم دارد.

صبا راد در کنار همسر سابقش مرتضی علی آبادی

ازدواج دوم صبا راد

خانم رهنما برای بار دوم سال 1396 در 37 سالگی با مانی رهنما خواننده 46 ساله ازدواج کرد ، قبل از اعلام خبر ازدوج عکس های مشترکی از آنها منتشر شده بود.

مانی رهنما از ازدواج اول خود یک پسر بنام پارسا متولد 1380 دارد .

مهریه صبا راد

مهریه من یک قطعه عاشقانه است. البته 14 سکه به اصرار مانی هم برایم نوشتند.

صبا راد

بیوگرافی مانی رهنما

مانی رهنما متولد 1350 در تهران ، خواننده و آهنگساز سبک پاپ است.

موسیقی را از 14 سالگی با پیانو شروع کرد و از سال 1371 وقتی 21 ساله بود نزد زنده یاد بابک بیات موسیقیدان برجسته به مدت 6 سال تحت تعلیم قرار گرفت.

او از سال 76 با آهنگ فیلم مرسدس رسما فعالیت خود را شروع کرد.

موسیقی در زندگی

الان که با یک آهنگساز و خواننده زندگی می کنم ، زندگی ام با موسیقی شروع می شود. من که دانشی از این سرزمین زیبای موسیقی نداشتم و تازه متوجه شده ام که حس و حالش متفاوت تر است.

پیج شخصی اینستاگرام

من خودم هیچ آشنایی با اینستاگرام و یا فضای مجازی نداشتم و به واسطه یکی از دوستانم آشنا شدم. خودش برای من صفحه شخصی باز کرد و کم کم عکس گذاشتم و به مرور یاد گرفتم.

عجول هستم

من خیلی آدم عجولی هستم و دوست دارم کارهای بسیاری را انجام بدهم و مانی را اذیت می کنم و در مقابلم او آرام است.

مهاجرت به ترکیه

خانم مجری که از سال 98 با تلویزیون همکاری نداشت در سال 1399 قید زندگی و فعالیت در ایران را به همراه همسرش زد و به کشور ترکیه مهاجرت کردند.

صبا راد

علت مهاجرت

ما شمال یه ویلاى با صفا داشتیم و در ماه چند بار حتما مى رفتیم که توى اون محیط زیبا روزگار بگذرونیم.

همیشه با اومدن نیمه دوم سال و آلودگى هوا و مشکلات تنفسى به فکر کوچ از تهران به شمال مى افتادیم تا اینکه نشستیم و خیلى جدى این موضوع رو برآورد کردیم و به نتایج خوبى هم رسیدیم که یهو مانى گفت:

صبا تو اگه مى تونى شمال زندگى و از تهران دور باشى و براى کارهامون (ضبط کار و آموزشگاه و کنسرت هاى مانى) بیایم تهران و برگردیم چرا نریم ترکیه که یک کشور جدید با فرهنگ و آداب رسوم جدید آشنا بشیم که هم فال هم تماشا.

توى چشماش نگاه کردم دیدم اثرى از شوخى یا یه پیشنهاد همینجورى نیست گفتم: آره عزیزم چرا که نه؟

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.