کد خبر : 15197 / /
/

سحر قریشی در ترکیه با امیر تتلو ازدواج کرده است. همسر سحر قریشی گفته که بعد ازدواج با او باید حجاب داشته باشد.

سحر قریشی بازیگر زن سینمای ایران در تاریخ ششم دی ماه سال یک هزار و سیصد و شصت و شش در شهرتهران چشم به جهان گشود.  سحر قریشی  با ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به اوج شهرت رسید و این سریال جای پای او را در سینما و تلویزیون سفت کرد. سحرقریشی اخیرا با خبر ازدواج با تتلو بار دیگر حواشی جدیدی برای خود ایجاد کرده است. سحر قریشی در ترکیه با امیر تتلو ازدواج کرده است. همسر سحر قریشی گفته که بعد ازدواج با او باید حجاب داشته باشد.

سحر قریشی

 

اکثر مردم به خصوص جوانان از هواداران خانم قریشی بازیگر هستند و ایشان یکی از مردمی ترین هنرمندان زن سینمای ایران است. او به دلیل داشتن ژن چاقی همواره مراقب خورد و خوراک خود بوده و هست و به خودش اجازه نمی دهد وزن 60 کیلوگرم را تجربه کند. قد و وزن سحر قریشی به ترتیب 170 سانتی متر و 57 کیلوگرم می باشد که استایل عالی این هنرمند منجر به محبوبیت بیشتر او شده است.

علاقه مندی های سحر قریشی

سحر قریشی یک برادر به اسم سپهر دارد که از او بزرگتر است و علاقه اش به بازیگر شدن از دوران نوجوانی آغاز شد که به دلیل پشتکار زیادی که داشت توانست به یکی از اسطوره های بازیگری ایران تبدیل شود. رنگ مشکی و آبی و قرمز از رنگ های مورد علاقه خانم قریشی بازیگر است و یکی از شیک پوش ترین بازیگران زن ایرانی می باشد. او با تیپ خاص و استایل لاکچری اش همواره مورد توجه هواداران بوده و هست. او در کودکی به تقلید شخصیت های کارتونی می پرداخته است و پس از چند سال رویای خودش را به حقیقت تبدیل کرد و بازیگر شد. وی پس از بازی در سریال دلنوازان به دلیل انتشار تصاویر خصوصی جشن عروسی اش، از کار در تلویزیون منع شد و پس از ممنوع التصویر شدن در سینما حضور پررنگ تری پیدا کرد و با موجی از درخواست همکاری کارگردانان ایرانی مواجه شد.

سحر قریشی

تحصیلات و سواد سحر قریشی

سحر قریشی تا مقطع دیپلم درس خوانده است و فن بازیگری را در کلاس های خصوصی اساتید مشهور فرا گرفته است. وی در آنتوان جوانی وارد بازیگری شد و تحصیلات دانشگاهی ندارد و همچنین گفته است که قصد ادامه تحصیل فعلا ندارد. وی دیپلم خود را از هنرستان فنی و حرفه ای تهران اخذ کرده است و فنون بازیگری را بطور عملی یاد گرفته است و هم اکنون در لیست زیباترین بازیگران زن ایرانی قرار دارد.

مهران اخوان ذاکری همسر اول سحر قریشی بوده است که در سن 18 سالگی با او ازدواج کرد و پس از چند سال از یکدیگر جدا شدند. خبر جدایی سحر قریشی از همسر اولش خیلی زود در فضای مجازی دست به دست شد و خانم قریشی بازیگر سپس در سال 1395 و در سن 27 سالگی با مهدی طارمی خواننده صیغه خواند که این ازدواج هم فقط یک سال دوام داشت. مهدی طارمی همسر دوم سحر قریشی هیچ وقت از علت جدایی اش سخن نگفته است و خانم قریشی بازیگر در سال 1396 اعلام کرد که مجرد است و شوهری ندارد. در زمستان سال 96 خبر ازدواج سحر قریشی با مهدی طارمی فوتبالیست منتشر گردید که خانم بازیگر این خبر را تکذیب کرد اما شواهد نشان می دهند مهدی طارمی و خانم قریشی بازیگر در کنار هم دیده شده اند.

نحوه ی ورود سحر قریشی به بازیگری

سحر قریشی برای نخستین بار با معرفی یکی از اقوام همسر اولش برای بازی در فیلم سینمایی لج و لجبازی دعوت به کار شد و سپس برای بازی در سریال تلویزیونی دلنوازان پا به عرصه تلویزیون گذاشت. او برای بازی در سریال دلنوازان حسین سهیلی زاده از میان 350 نفر انتخاب شد و به دلیل تیپ منحصر به فردی که دارد توانست با بازی در این مجموعه تلویزیونی، خیلی زود معروف شود. او پس از بازی در اولین کار تلویزیونی اش به شدت شناخته شد و مورد استقبال بسیاری از مردم در کوچه و خیابان قرار گرفت و شهرت را به معنای واقعی تجربه کرد. سیاوش خیرابی او را برای تست بازیگری در سریال دلنوازان معرفی کرد و در سکانس های پایانی این سریال بود که از شوهرش مهران اخوان ذاکر جدا شد.

سحر قریشی

 

 

سحر قریشی در مجموعه تلویزیونی دلنوازان ایفای نقش کرد و به خبرنگار ما گفته است: من برای بازی در چنین سریال پر قسمتی تجربه چندانی نداشتم. ضمن اینکه نقشم هم پررنگ بود اما آقای سهیلی‌ زاده با من همراهی کرد و کمک‌های او مرا به اینجا رساند. وی درباره انتخاب بازیگران و اینکه آیا دوست داشته به جای بازیگر دیگری در این سریال ایفای نقش کندو پاسخ داد: من در جایگاهی نیستم که بخواهم در این باره صحبت کنم ولی به نظرم انتخاب بازیگران خوب است. روزی که من برای تست آمدم فقط برای نقش یلدا آمدم و امروز هم فکر می‌کنم هرکدام از بچه‌ها به بهترین شکل در جای خود قرار گرفته‌ اند. خانم قریشی بازیگر درباره نقش یلدا در سریال دلنوازان نیز عنوان داشت: به نظر من تمام گیرایی داستان در این است که پیش زمینه‌ای از زندگی یلدا وجود نداشته باشد. یلدا خودش پر از نگرانی و معماست و همین است که این جذابیت را برای این نقش ایجاد کرده است. تا آخر داستان مشخص نمی‌شود که یلدا که و چه بوده و همین تعلیق باعث می‌شود تا این نقش برای مخاطب خاکستری به نظر برسد و نداند که مثبت است یا منفی.

سریال های تلویزیونی سحر قریشی

در سال 88 سریال دلنوازان به کارگردانی حسین سهیلی زاده و در نقش یلدا بازی کرد و سپس در سال 89 بازیگر شاید برای شما هم اتفاق بیفتد محمود معظمی شد و نقش بازیگر زن را عهده دار شده بود. همچنین در سال 1390 با بازی در سریال شاید برای شما هم اتفاق بیفتد به کارگردانی احمد معظمی در اپیزود اتفاق خودش می‌افتد بازی کرده است. سحر قریشی درباره بازیگری در تلویزیون بیاناتی داشته است و گفته: در تلویزیون می‌توان به قیمت تکراری شدن دیده شد، ولی من دوست دارم در هر دو ژانر دیده شوم و نقش‌های متفاوتی را تجربه کنم. وی با بیان اینکه من بیشتر برایم نقش و فیلمنامه‌ مهم است و سینما و تلویزیون زیاد فرقی ندارد، گفت: یلدا را دوست دارم و با آن ارتباط برقرار کرده‌ام البته خیلی به من شباهت ندارد اما در اتفاقاتی که برایش می‌افتد، خودم را به جای او می‌گذارم و ری اکشن‌ها از طرف خودم بوده است.

 

سحر قریشی بازیگر تاکنون بیش از چهل اثر سینمایی را بازی کرده است که در این بخش لیست فیلم های سحر قریشی را مشاهده خواهید کرد:

دردسر بزرگ مهدی گلستانه 1389

همه چی آرومه مصطفی منصور یار 1389

گشت ارشاد سعید سهیلی 1390

ساعت شلوغی آرش معیریان 1390

محرمانه تهران مهدی فیوضی 1390

نار بهاره رضایی 1390

دوباره با هم روزبه حیدری 1390

اکباتان مهرشاد کارخانی 1390

تو و من محمد بانکی 1390

عبور از مه داوود بیدل 1391

زن. مرد. زندگی… مهدی ودادی 1391

نفس شهروز شکورزاده 1391

پنج ستاره مهشید افشارزاده 1392

آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند قربان محمدپور 1392

دربست آزادی مهرشاد کارخانی 1392

نازنین مهدی گلستانه 1392

آتیش بازی بهمن گودرزی 1392

روزگاری عشق و خیانت داوود بیدل 1392

شرط آخر محمد آهنگرانی 1392

رجب آرتیست می‌شود کیوان صادقی 1393

سه بیگانه در سرزمین ناشناخته مهدی مظلومی 1393

شانس، عشق، تصادف آرش معیریان 1393

شیفت شب نیکی کریمی 1393

تگرگ و آفتاب رضا کریمی 1393

رسوایی ۲ مسعود ده نمکی 1394

من و شارمین بیژن شیر مرز 1394

آبنبات چوبی محمدحسین فرحبخش 1394

مردی روی ماه اشکان شاپوری 1394

من وشارمین بیژن شیر مرز 1394

کارگر ساده نیازمندیم منوچهر هادی 1395

عشقولانس محسن ماهینی 1395

ثبت با سند برابر است بهمن گودرزی 1395

آس و پاس آرش معیریان 1395

بگذارید میترا بخوابد آرش 1395

نیوکاسل محسن قصابیان 1395

همه چی عادیه محسن دامادی 1395

پا تو کفش من نکن محمدحسین فرح‌بخش 1395

خالتور آرش معیریان 1396

آپاچی آرش معیریان 1397

ایکس‌لارج محسن توکلی 1397

نارگیل سید داود اطیابی 1398

اینستاگرام سحر قریشی

پیج اینستاگرام سحر قریشی بیش از 7 میلیون نفر دنبال کننده دارد و این یعنی خانم قریشی یک بازیگر تمام عیار و همه چیز تمام است. عکس های جدید اینستاگرام سحر قریشی را در زیر می بینید و برای دیدن 85 پست این بازیگر در اینستا می توانید به آدرس saharghoreyshiofficialpage@ مراجعه کرده و بیشتر با این سلبریتی سینما و تلویزیون آشنا شوید.

بیوگرافی سحر قریشی و همسرش را در این بخش از سایت سماتک خواندید و امیدواریم این مقاله برایتان جذاب بوده باشد و از شما سپاسگزاریم که تا این زمان همراه ما بودید و تصاویر اینستاگرام خانم قریشی بازیگر را مشاهده کردید.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.