کد خبر : 15436 / /
/

سرمایه‌گذاری امن و داشتن یک سیگنال اقتصادی درست می‌تواند به رشد شما کمک کند.

اطلاع از وضعیت آینده‌ی قیمت طلا، دلار، ملک، توافق ایران و 4+1، جنگ بین روسیه و اوکراین و .... می‌تواند به شما کمک کند که کم ریسکترین و پربازده‌ترین سرمایه‌گذاری را در سال 1401 داشته باشید.

دنبال کردن اخبار و اطلاع از روندها به‌تنهایی کافی نیست، شما باید چندین سناریوی مختلف اقتصادی به همراه راه‌کارهای اجرایی برای سال 1401 داشته باشید.

سناریوی اقتصادی چیست و چه کمکی می‌کند؟

سناریوی اقتصادی به این معنی است که تمام پلن های موجود در سال 1401 را بررسی کنیم و راهکارهایی کاملاً عملی برای حفظ و رشد را به همراه داشته باشیم.

قطعاً با داشتن یک سناریوی اقتصادی شما به نتیجه‌ی مطلوب نمی‌رسید. برای اینکه به اهداف مالی خود در سال 1401 برسید باید روندهای مختلف را به همراه داشته باشید و چندین سناریو برای شرایط خاص داشته باشید.

چطور به مطمئن‌ترین سناریوهای اقتصادی دسترسی داشته باشیم؟

مجموعه نواندیشان هرساله وبینارهای پیش‌بینی شرایط اقتصادی را برگزار می‌کند. در این وبینارها تمام سناریوهای اقتصادی موجود به همراه راهکارهایی کاملاً عملی به شما ارائه می‌شود.

چرا باید به نواندیشان اعتماد کنیم؟

مجموعه نواندیشان تمام منابع معتبر داخلی و خارجی را گردآوری کرده است و بر اساس شرایط بازار ایران کارآمدترین مطالب را جمع‌آوری کرده است. دکتر بهروز ریاحی از مجموعه نواندیشان برگزارکننده این وبینار است.

تضمین صد درصدی کارآمد بودن وبینار سیگنال حرکت را به شما می‌دهیم.

اگر پیش‌ازاین در وبینارهای اقتصادی موسسه نواندیشان شرکت نداشته‌اید، صرفاً از روی اطلاعاتی که در این صفحه به شما داده شد اعتماد نکنید.

بلکه پیش از آن با مشاهده وبینارهای سال‌های قبل صحت گفته‌های ما را راستی آزمایی کنید.

فیلم وبینارهای قبلی در سایت موجود است و شما می‌توانید به‌طور رایگان آنها را تهیه و مشاهده کنید تا با اطمینان کامل در وبینار سال جدید ثبت‌نام کنید.

برای دیدن تمام جزئیات وبینار سیگنال حرکت 1401 وارد لینک زیر شوید.

https://iservat.ir/product/signal1401

عاقل آن است که اندیشه کند پایان را.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.