کد خبر : 15554 / /
/

شرط تردد در مرز مهران را داشتن ویزا از طریق سفارت کشور عراق عنوان کرد و گفت: مرز مهران به روی افرادی که دارای ویزا از طریق سفارت کشور عراق باشد باز است.

 

فرماندار مهران شرط تردد در مرز مهران را داشتن ویزا از طریق سفارت کشور عراق عنوان کرد.

شرط تردد در مرز مهران را داشتن ویزا از طریق سفارت کشور عراق عنوان کرد و گفت: مرز مهران به روی افرادی که دارای ویزا از طریق سفارت کشور عراق باشد باز است.

فرماندار مهران در ادامه به ورود ۱۶ هزار نفر از طریق مرز مهران به کشور اشاره کرد و گفت:  طی ۱۳ روز گذشته ۱۶ هزار نفر از طریق مرز بین المللی مهران وارد کشور شدند.

وی افزود: این تعداد افراد (۱۶ هزار نفر) از طریق هوایی و زمینی با ویزا وارد کشور عراق شده بودند.

به گفته فرماندار مهران، همچنین در این مدت دو هزار و ۷۰۰ نفر از اتباع عراقی در قالب دانشجویان، افراد دو تابعیتی، تجار، بازرگانان، طلاب علوم دینی از مرز مهران وارد کشور شدند.

ختم سخنان فرماندار مهران آن بود که گفت: مرز به روی افرادی که دارای ویزا از طریق سفارت کشور عراق باشد باز است.

جزئیات اجرای طرح ترافیک در ماه رمضان چیست؟

همچنین مجتبی شفیعی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران صبح امروز در مرکز کنترل ترافیک معاونت حمل و نقل شهرداری تهران که در خصوص تمهیدات حمل و نقلی بازگشایی تمامی مراکز آموزشی صورت گرفته است، گفت: شهرداری تهران تمهیداتی را در این خصوص اتخاذ کرده و تا ساعت ۹ صبح امروز مترو و اتوبوس به صورت رایگان خواهد بود و در صورت تقاضای زیاد احتمال تمدید این موضوع وجود دارد.

وی همچنین اضافه کرد: از فردا (دوشنبه) طرح ترافیک ساعت ۶:۳۰ صبح آغاز و تا ساعت ۱۷ عصر ادامه خواهد داشت و این تصمیم براساس مصوبه شورای ترافیک تهران و به علت شروع ماه مبارک رمضان برگزار شده است.

در ادامه شفیعی با بیان این‌که برنامه ریزی در خصوص استفاده از ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی در همه مدل‌ها انجام شده است، گفت: اما دقت داشته باشید که در سال‌های اخیر کم‌توجهی به نوسازی ناوگان سبب شده که شاهد عقب‌ماندگی باشیم و رفع عقب‌ماندگی زمانبر است، اما با استفاده از حداکثر توان ناوگان به مردم خدمت می‌کنیم به همین علت کاهش سرفاصله در مترو در دستور کار قرار دارد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.