کد خبر : 15919 / /
/

در صورت به توافق رسیدن منچستریونایتد با اریک تن هاخ، این موضوع تا پایان فصل لیگ هلند اعلام نخواهد شد.

اتلتیک گزارش کرد که مذاکرات با سرمربی هلندی برای قبول هدایت شیاطین سرخ همچنان ادامه دارد.

در صورت به توافق رسیدن منچستریونایتد با اریک تن هاخ، این موضوع تا پایان فصل لیگ هلند اعلام نخواهد شد.

سران منچستریونایتد در حال حاضر به دنبال پیدا کردن یک مربی دائم برای فصل آینده مسابقات هستند و نام مربیان بزرگ مختلفی حوالی نیمکت این تیم شنیده می شود. یکی از این گزینه ها اریک تن هاخ، سرمربی باشگاه آژاکس است و گفته می شود سران شیاطین سرخ در حال انجام مذاکرات برای آوردن این مربی به الدترافورد هستند.

 اتلتیک گزارش داد که مدیران منچستریونایتد در حال حاضر منتظر تصمیم تن هاخ هستند و اگر چه صحبت هایی مبنی بر پیشنهاد باشگاه لایپزیش به این مربی و حتی تمدید قرارداد تن هاخ با آژاکس به گوش می رسد اما حضور در منچستریونایتد محتمل ترین گزینه تن هاخ در حال حاضر است. اتلتیک مدعی است که تن هاخ فاصله ای با تصمیم گرفتن در مورد آینده خود و گزینه های پیش رویش ندارد و اگر تصمیمش حضور در منچستریونایتد باشد، سران این تیم باید قبل از امضای قرارداد با مربی هلندی، انتظارات او را برآورده کنند.

گفته می شود تن هاخ در مورد مسئولیت ها، نقش و قدرتش در تیم تضمین می خواهد و مذاکره در مورد این مسائل زمان بر خواهد بود. اتلتیک مدعی است تن هاخ تا زمانی که در مورد تمام مسائل به طور شفاف به توافق نرسد، هدایت یونایتد را قبول نخواهد کرد. ضمن این که سران یونایتد باید با مدیران آژاکس نیز به توافق برسند. با این وجود حتی اگر سران یونایتد با تن هاخ در روزهای آینده به توافق برسند هم هیچ چیزی تا زمان پایان مسابقات لیگ هلند به طور رسمی اعلام نخواهد شد.

تن هاخ در حال حاضر روی بازی با آیندهوون تمرکز کرده است و سران یونایتد قصد دارند با احترام به این مربی، مذاکرات را به بعد از این بازی منتقل کنند. در حال حاضر هیچ چیزی قطعی نشده است و پوچتینو، لوپتگی و لوئیز انریکه همچنان اصلی ترین گزینه های منچستریونایتد در کنار تن هاخ هستند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.