کد خبر : 15951 / /
/

اولین مرحله از پیش فروش خودروهای ایران خودرو در سال ۱۴۰۱ با عرضه هفت محصول از امروز (۲۳ فروردین) آغاز ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌شود.

مرحله اول ثبت نام پیش فروش ایران خودرو آغاز شده است. پیش فروش ایران خودرو حداکثر 12 ماهه است. این پیش فروش ایران خودرو ویژه قانون حمایت از خانواده است. اولین مرحله از پیش فروش خودروهای ایران خودرو در سال ۱۴۰۱ با عرضه هفت محصول از امروز (۲۳ فروردین) آغاز ساعت ۱۰ صبح آغاز شده است. در پیش فروش ایران خودرو خودروهای تارا دستی، تارا اتوماتیک، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، رانا پلاس، سورن پلاس، دنا پلاس اتوماتیک توربو شارژ، پژو ۲۰۷ اتوماتیک مولتی کالر و دنا پلاس توربو شارژ با گیربکس شش سرعه دستی عرضه شده است.

شرایط ثبت نام پیش فروش ایران خودرو 

ثبت نام مرحله اول پیش فروش (محصولات ایران خودرو) حداکثر۱۲ ماهه مربوط به فروردین ماه ۱۴۰۱ – ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت آغاز شد.

اولین مرحله از پیش فروش خودروهای ایران خودرو در سال ۱۴۰۱ با عرضه هفت محصول از امروز (۲۳ فروردین) آغاز ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌شود. در این مرحله خودروهای تارا دستی، تارا اتوماتیک، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، رانا پلاس، سورن پلاس، دنا پلاس اتوماتیک توربو شارژ، پژو ۲۰۷ اتوماتیک مولتی کالر و دنا پلاس توربو شارژ با گیربکس شش سرعه دستی عرضه شده است.

زمان تحویل خودروها در این مرحله حداکثر یک ساله است و از شهریور امسال تا فروردین ۱۴۰۲ خواهد بود. همچنین قیمت خودروهای غیر قطعی است و مطابق زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود. منتخبین مبلغ پیش پرداخت را علی الحساب واریز و الباقی وجه خودرو را پس از تعیین قیمت نهایی در زمان ارسال دعوت نامه دریافت می‌گردد.

بر اساس اعلام ایران خودرو مبالغ پیش پرداخت در این بخشنامه کم‌تر از پنجاه درصد قیمت فعلی خودرو است. همچنین سود مشارکت و انصراف در این بخشنامه صفر خواهد بود.

متقاضیان از روز سه شنبه مورخ ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ تا پایان روز پنجشنبه مورخ ۲۵ فروردین می توانند با مراجعه به سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir در این طرح ثبت نام نام کنند.

محدودیت های طرح های فروش خودروسازان نیز به قوت خود باقی است. بر این اساس:

    به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می گیرد.

    حداقل فاصله زمانی از آخرین خرید از شرکت های ایران خودرو و سایپا ۴۸ ماه است.

    ثبت نام همزمان در طرح های فروش ایران خودرو و سایپا ممکن نیست

    ثبت نام برای متقاضیان دارای پلاک انتظامی فعال بر روی خودروهای سواری با کاربری شخصی ممنوع است

    ارائه گواهینامه رانندگی حدقل پایه سوم معتبر الزامی است.

    انتقال امتیاز و حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث ممنوع است

    شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام فرد متقاضی باشد

    ثبت نام برای افراد حقوقی میسر نیست

    گارانتی خودرو پس از ۵ ماه از تحویل خودرو در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می گردد و حداقل کارکرد در این مدت ۱۰۰۰ کیلومتر است.

شرایط ثبت‌نام مادران در پیش فروش ایران خودرو

شرکت ایران خودرو برای مادرانی که فرزند دوم و مابعد آنها پس از تاریخ قانون مذکور متولد شده‌اند، امکان پیش ثبت‌نام یک دستگاه از محصولات ایران خودرو را به قیمت مصوب، فراهم نموده است.

در صورتیکه تعداد متقاضیان مشمول در این بخشنامه، بیش از ظرفیت شرایط فروش باشد، تخصیص خودرو در قالب قرعه کشی صورت می‌پذیرد و در غیر این صورت، برای تمامی مادران مشمول که شرایط آنها به تایید سازمان‌های ذی‌ربط برسند، امکان واریز وجود دارد.

همچنین به اطللاع می‌رساند قرعه کشی این بخشنامه به صورت همزمان با بخشنامه مشابه (پیش فروش متقاضیان عادی)، انجام می‌شود و اطلاعات منتخبین طرح مذکور به سازمان ثبت احوال ارسال میگردد، تا پس از شناسایی مادران حائز شرایط، امکان واریز وجه برای ایشان میسر گردد.

اعلام تولد فرزند دوم یا مابعد، پس از تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۱۹ و صحت کلیه اطلاعات درج شده خصوصاً کد ملی، آدرس و کدپستی بر عهده متقاضی میباشد و در صورت تغییر یا اشتباه در اطلاعات ارائه شده، کلیه تبعات احتمالی ناشی از آن مانند تاخیر در تحویل و عدم شماره گذاری خودرو برعهده متقاضی است.

برای خواندن اطلاعات بیشتر بخشنامه این دوره از ثبت‌نام خودرو را در اینجا کلیک کنید. همچنین متقاضیان برای ثبت‌نام باید به سایت ایران خودرو به آدرس https://esale.ikco.ir/ مراجعه کنند.

شاسی بلند جدید ایران خودرو از راه رسید

مدیرعامل ایران خودرو خراسان از افزایش ظرفیت تولید خودروهای شاسی بلند خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از پروژه توسعه خط مونتاژ در اواسط امسال، علاوه بر افزوده شدن هایما ۸S، تیراژ تولید هایما S۵ و S۷ پلاس افزایش خواهد یافت.

بیژن زاهدی فرد افزود: خط جدید تولید که توسط شرکت تام و ایران‌خودرو خراسان در حال تجهیز است، امکان تولید همزمان چهار مدل خودروی شاسی بلند را دارد.

وی با بیان این‌که بیش از ۴۹ هزار دستگاه خودروی هایما از سال ۱۳۹۴ در ایران خودرو خراسان تولید شده است، ادامه داد: تعهدات خودروهای هایما به روز شده و هیچ گونه تعهد معوقی وجود ندارد. در سال گذشته نیز برنامه تولید محصولات هایما، ۱۰ هزار دستگاه خودرو بوده که حدود ۹۰ درصد آن محقق شده است.

زاهدی فرد بر افزایش سطح داخلی‌سازی قطعات محصولات هایما و ضرورت آموزش‌های لازم به نمایندگی‌های خدمات پس از فروش تاکید کرد و گفت: این برنامه‌ها در دستور کار ساپکو و ایساکو قرار گرفته است.

وی همچنین در خصوص تولید محصول جدید گفت: برنامه تولید هایما ۸S در دستور کار ایران‌خودرو‌ خراسان قرار دارد که طبق هدف‌گذاری، امسال به بازار عرضه خواهد شد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.