کد خبر : 15958 / /
/

به نظر می رسد همسر مهدی قایدی در حال حاضر در ایران به سر می برد و عکس هایی از گردش های خود در ایران منتشر می کند.

مهدی قایدی یکی از با استعدادترین فوتبالیست های چند سال اخیر  است. مهدی قایدی توانسته به خوبی پیشرفت کند.  مهدی قایدی در ابتدا سال های حضورش در استقلال دچار حواشی مختلفی از جمله تصادف معروف شد. همسر مهدی قایدی ستاره معصومی عکس های و فیلم های مختلفی از خوشگذرانی های اماراتی خود منتشر می کند. به نظر می رسد همسر مهدی قایدی در حال حاضر در ایران به سر می برد و عکس هایی از گردش های خود در ایران منتشر می کند. 

مهدی قایدی

مهدی قایدی رفته رفته توانست به اوج درخشش خود خصوصا در زمان استراماچونی برسد. در ادامه ماجرای ازدواج ، عکس همسرش و بیوگرافی مهدی قایدی را برای شما قرار داده ایم.

مهدی قایدی و زندگی نامه اش

مهدی قائدی متولد ۱۴ اذر ۱۳۷۷ در بوشهر می باشد که به گفته خودش نام درست او مهدی قایدی است. او بازیکن فوتبال اهل ایران است و در پست وینگر و مهاجم فعالیت می کند. قائدی دانش آموزش ترک تحصیل کرده است، او در بین هوادرانش به باشو شهرت دارد، و از او بعنوان نیمار ایرانی نیز یاد می شود، این پسر جوان عضو تیم بزرگسالان تیم استقلال تهران می باشد.او یک برادر و یک خواهر دارد.

مهدی قایدی و حضور در ایران جوان بوشهر

قایدی فوتبال خود را از تیم های پایه باشگاه ایرانجوان بوشهر از ۱۰ سالگی آغاز کرد و توانست در فصل ۹۶ – ۱۳۹۵ به تیم اصلی این باشگاه راه پیدا کند وی در نخستین فصل بازی خود توانست ۱۰ گل برای تیمش بزند و عنوان پدیده لیگ یک را نیز در آن سال کسب کرد.

مهدی قایدی

پیوستن مهدی قایدی به استقلال تهران

مهدی قایدی بعد از درخشش و گرفتن لقب یک پدیده با استقلال به توافق رسید و راهی تیم پر طرفدار پایتخت شد. وی خیلی زود نزد هواداران استقلال محبوب شد و به او لقب باشوی کوچک زا دادند. در اوایل خضور در استقلال به او زیاد اعتماد نشد و حواشی مختلف او را از ترکیب این تیم دور کرد ولی با حضور استراماچونی چهره دیگری از مهدی قائدی نمایان شد و توانست درخشش فوق العاده ای از خود نشان دهد.

حواشی مهدی قایدی در استقلال

وی حواشی زیادی برای تیم استقلال بوجود آمده که از جمله یکبار اخراج در مهرماه ۱۳۹۶ به دلیل آنچه که بی‌احترامی به پیراهن تیم و دست ندادن با وینفرد شفر مربی تیم استقلال بوده و بار دیگر به علت حضور نداشتن در تمرینات تیم در فروردین ماه ۹۸ از این تیم اخراج شد.

ازدواج مهدی قایدی و همسرش

مهدی قائدی در سن ۲۱ سالکی با انتشار عکسی در فضای مجازی خبر از ازدواج خود داد. پیوستن مهدی قائدی به جرگه متاهلین بدون تردید می‌تواند جنبه مثبتی برای عملکرد بهتر و با روحیه‌تر او در عرصه ورزشی باشد و این ستاره فوتبال را از حواشی زیادی که بسیاری از ستاره‌های جوان در سالیان اخیر به آن دچار شدند، دور کند.

ماجرای تصادف مهدی قائدی

بازیکن فوتبال در روز نهم بهمن ماه سال ۹۶ در حالی که برای کارهای مربوط به دانشگاهش به بوشهر رفته بود در حادثه رانندگی مصدوم و روانه بیمارستان خلیج فارس شد. او به همراه برخی دوستانش سوار بر ماشین در حال برگشت از تماشای مسابقات فوتبال ساحلی بودند که خودروی آنها در اتوبان امام علی (ع) بوشهر واژگون می شود و یک فوتبالیست همراه آنها بر اثر تصادف فوت میکند. فوت احمد شاکری حواسی زیادی برای مهدی بوجود می آورد و خانواده فوتبالیست فوت شده از قائدی شکایت می کنند .گفته می شود که خود این فوتبالیست پشت فرمان نشسته بود.

مهدی قایدی

حضور در عرصه ملی

مهدی قائدی به تیم ملی زیر ۲۰ سال ایران برای شرکت در جام جهانی زیر بیست سال ۲۰۱۷ تحت مدیریت امیر حسین پیروانی دعوت شد. قائدی پس از نشستن روی نیمکت برای بازی مقدماتی ایران مقابل کاستاریکا، اولین مسابقه خود را در برابر زامبیا به میدان رفت و در این بازی ۱۸ دقیقه بازی کرد. وی در بازی های انتخابی المپیک در سال ۲۰۲۰ هم با تیم ملی تحت هدایت حمید استیلی همراه بود.

دوران فعالیت ورزشی مهدی قائدی

قائدی از ۱۰ سالگی فوتبال را از تیم های پایه باشگاه ایرانجوان بوشهر شروع نمود و توانست در فصل ۹۶ – ۱۳۹۵ به تیم اصلی این باشگاه وارد شود او در اولین فصل بازی خود موفق شد ۱۰ گل برای تیمش بزند و عنوان پدیده لیگ یک را هم در همان سال به دست آورد.

مهدی قائدی پس از پیروزی و گرفتن لقب یک پدیده با استقلال به توافق رسید و رهسپار تیم پر طرفدار اسقلال گردید. استقلال 17 تیر 1396 قائدی را به دست آورد و با قرارداد 5 ساله وی را به وارد بازی کرد و این بازیکن 19 ساله نخستین تجربه بازی در لیگ برتر را به دست آورد.

مهدی قایدی

او به سرعت پیش هواداران استقلال به محبوبیت رسید و به وی لقب باشوی کوچک را دادند. در ابتدا به او زیاد اعتماد نکردند و حاشیه های گوناگون باعث شد او از تیم دور شود ولی با حضور استراماچونی نقش دیگری از مهدی قائدی پیدا شد و توانست درخشش بیظیری از خویش به نمایش بگذارد.

 

عملکرد باشگاهی مهدی قائدی

ایران جوان

قائدی فوتبال خود را از تیم‌های پایه باشگاه ایرانجوان بوشهر شروع کرد و توانست در فصل ۹۶–۱۳۹۵ به تیم اصلی این باشگاه راه پیدا کند. وی در اولین فصل بازی خود توانست ۱۰ گل برای تیمش بزند و عنوان پدیده لیگ یک را نیز در آن سال به دست بیاورد.

استقلال تهران

قائدی در نخستین بازی خود برای استقلال در ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ پس ‌از درخشش او در لیگ یک، استقلال برای جذب او دست به‌کار شدند و او در نهایت با قراردادی ۵ ساله در ۱۷ تیر ۱۳۹۶ به استقلال پیوست.

قائدی در بازی برابر سپاهان در ۱۵ آذر ۱۳۹۶

او اولین بازی رسمی خود برای این تیم را در ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ در هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران ۹۷–۱۳۹۶ در برابر استقلال خوزستان انجام داد. او در این بازی در دقیقه ۶۴ به‌جای امید نورافکن وارد زمین شد و با حرکات تکنیکی خود، نمایش درخشانی از خود نشان داد. از این رو هواداران استقلال به او لقب باشو کوچک را داده‌اند.

۲۰۱۸–۲۰۱۹

او در این فصل در هفته ششم لیگ برتر و بازی مقابل نفت مسجد سلیمان نخستین گل خود برای استقلال را به نتیجه رساند.

۲۰۱۹–۲۰۲۰

او در این فصل شماره ۱۰ را بر تن کرد. او در بازی استقلال مقابل ماشین‌سازی در هفته اول لیگ نوزدهم به صورت تعویضی به میدان آمد. در بازی با نفت مسجد سلیمان اولین گل فصل ۲۰۱۹ ۲۰۲۰ خود را زد.

تیم ملی

قائدی سال ۲۰۱۷ تحت مدیریت امیر حسین پیروانی به تیم ملی زیر ۲۰ سال ایران برای شرکت در جام جهانی دعوت شد. قایدی بعد از نشستن روی نیمکت برای بازی مقدماتی ایران در برابر کاستاریکا، نخستین بازی خود را در مقابل زامبیا به میدان رفت و در این مسابقه ۱۸ دقیقه بازی کرد. وی همیطور برای چند دقیقه در مقابل پرتغال بازی کرد؛ ولی مصدوم  شد و از بازی خارج شد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.