کد خبر : 15986 / /
/

هواپیمای شرکت هواپیمایی آتا نوع MD۸۳ با پرواز شماره ۵۷۱۳ از مبدا کیش به مقصد تهران، شامگاه سه‌شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ طی فرود اضطراری در فرودگاه اصفهان فرود آمد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: به دنبال ایجاد نقص فنی در یکی از موتورهای هواپیمای شرکت آتا به مقصد تهران، این هواپیما به دنبال اعلام وضعیت اضطراری در فرودگاه اصفهان فرود آمد.

منصور شیشه‌فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان دقایقی پیش در اصفهان  پیرامون فرود اضطراری هواپیمای شرکت آتا به مقصد تهران در فرودگاه اصفهان اظهار داشت: هواپیمای شرکت هواپیمایی آتا نوع MD۸۳ با پرواز شماره ۵۷۱۳  از مبدا کیش به مقصد تهران، شامگاه سه‌شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ طی فرود اضطراری در فرودگاه اصفهان فرود آمد.

وی پیرامون علت این فرود اضطراری افزود: این هواپیما در ساعت  ۲۳:۳۵ محلی در فاصله ۴۰ مایلی  اصفهان به دلیل از دست دادن یکی از موتورها اعلام وضعیت اضطرار نموده که به دنبال آن در ساعت ۲۳:۵۵ دقیقه در فرودگاه اصفهان به زمین نشسته است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطر نشان کرد: تعداد مسافران این هواپیما ۱۷۴ نفر بوده است که خوشبختانه به موجب فرود موفق و به موقع این هواپیما در فرودگاه اصفهان با سانحه و اتفاق ناگوار برای مسافران مواجه نشده است.

وی خاطر نشان کرد: مقرر شد به دنبال ارایه خدمات به مسافران شرایط برای پرواز آنها به مقصد تهران فراهم شود، همچنین فرودگاه اصفهان جانشین فرودگاه تهران در حوادث و سوانح تعیین شده است.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.