کد خبر : 15991 / /
/

پژو پارس ۲۷۵ میلیون تومان بود که به ۳۰۲ میلیون تومان رسیده است.

قیمت خودرو گران شد. قیمت خودرو در روزهای اخیر بالا رفته است. قیمت خودرو تاکنون حدود ۱۰ درصد گران شده است. قیمت خودرو پژو ۲۰۶ تیپ ۲ از ۲۶۳ میلیون تومان به ۲۸۱ میلیون تومان رسیده است. برای اطلاع از قیمت خودرو با این خبر همراه باشید.

قیمت خودرو گران شد

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو می‌گوید: قیمت برخی خودروها از ابتدای سال تاکنون حدود ۱۰ درصد گران شده است.

به گفته آقای سعید موتمنی پژو پارس ۲۷۵ میلیون تومان بود که به ۳۰۲ میلیون تومان رسیده است؛ پژو ۲۰۶ تیپ ۲ از ۲۶۳ میلیون تومان به ۲۸۱ میلیون تومان، هایما مونتاژی از ۸۱۰ به ۹۰۰ میلیون تومان، پراید ۱۱۱ از ۱۸۲ میلیون به ۱۹۰ میلیون تومان رسیده است.

طی سه سال گذشته عرضه و تولیدی که خودروسازان داشته اند جوابگوی بازار خودرو نبوده که موتمنی می گوید وقتی خودرو به اندازه نیاز بازار تولید نشود باید خودرو پژو ۲۰۶ که در کارخانه ۱۴۹ میلیون تومان است را ۲۸۰ میلیون تومان خرید.

کارشناسان خودرو برآورد کرده اند که نیاز بازار به خودرو یک میلیون و ۲۰۰ هزار دستگاه است و طی سه سال گذشته تولید کمتر ۸۰۰ هزار دستگاه بوده که این تولید نشان می دهد ۴۰ درصد کمتر از نیاز بازار خودرو تولید شده است.

 قیمت خودرو چند؟

سمند LX (ساده)

۲۶۴.۰۰۰.۰۰۰

سمند LX (ساده) ۱۴۰۱

۲۷۳.۰۰۰.۰۰۰

پژو ۴۰۵ GLX

۲۷۰.۰۰۰.۰۰۰

پژو ۴۰۵ SLX

۳۰۲.۰۰۰.۰۰۰

پژو پارس (ساده) ۱۴۰۰

۲۷۵.۰۰۰.۰۰۰

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ (ساده) ۱۴۰۰

۲۷۵.۰۰۰.۰۰۰

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ (ساده) ۱۴۰۱

۲۸۵.۰۰۰.۰۰۰

پژو ۲۰۶ تیپ ۵ (ساده)

۳۲۸.۰۰۰.۰۰۰

پژو ۲۰۶ صندوقدار (v۸(۱۴۰۰

۳۳۷.۰۰۰.۰۰۰

پژو ۲۰۷ اتوماتیک (۱۴۰۰)

۵۳۰.۰۰۰.۰۰۰

پژو ۲۰۷ دنده ای (رینگ فولادی) ۱۴۰۰

۳۵۵.۰۰۰.۰۰۰

تندر۹۰ E۲

۴۴۰.۰۰۰.۰۰۰

رنو تندر پلاس اتوماتیک

۵۷۰.۰۰۰.۰۰۰

رانا پلاس (۱۴۰۰)

۲۷۰.۰۰۰.۰۰۰

دنا معمولی (رینگ فولادی) ۱۴۰۰

۳۶۰.۰۰۰.۰۰۰

دنا معمولی ۱۴۰۱

۳۷۲.۰۰۰.۰۰۰

دنا پلاس دنده‌ای توربو ۱۴۰۰

۴۶۰.۰۰۰.۰۰۰

هایما s۷ توربو

۸۲۰.۰۰۰.۰۰۰

سایپا ۱۱۱

۱۹۱.۰۰۰.۰۰۰

سایپا ۱۳۱

۱۷۴.۰۰۰.۰۰۰

ساینا ۱۴۰۰

۱۹۲.۰۰۰.۰۰۰

تیبا (رینگ فولادی) ۱۴۰۰

۱۷۸.۰۰۰.۰۰۰

تیبا ۲ (رینگ فولادی) ۱۴۰۰

۱۸۳.۰۰۰.۰۰۰

کوییک دنده ای ۱۴۰۰

۱۹۲.۰۰۰.۰۰۰

کوییک دنده ای ۱۴۰۱

۲۲۵.۰۰۰.۰۰۰

کیا سراتو ۲۰۰۰ (آپشنال)

۱.۰۲۰.۰۰۰.۰۰۰

ام وی ام ۳۱۵ هاچ بک

۴۵۵.۰۰۰.۰۰۰۰

ام وی ام X۲۲، دنده ای اسپرت اکسلنت (۱۴۰۰)

۴۶۵.

مدیرعامل ایران خودرو خراسان گفت: با بهره‌برداری از پروژه توسعه خط مونتاژ در اواسط امسال، علاوه بر افزوده شدن هایما 8S، تیراژ تولید هایما S5 و S7 پلاس افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل ایران خودرو خراسان از افزایش ظرفیت تولید خودروهای شاسی بلند خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از پروژه توسعه خط مونتاژ در اواسط امسال، علاوه بر افزوده شدن هایما 8S، تیراژ تولید هایما S5 و S7 پلاس افزایش خواهد یافت.

بیژن زاهدی فرد افزود: خط جدید تولید که توسط شرکت تام و ایران‌خودرو خراسان در حال تجهیز است، امکان تولید همزمان چهار مدل خودروی شاسی بلند را دارد.

وی با بیان این‌که بیش از ۴۹ هزار دستگاه خودروی هایما از سال ۱۳۹۴ در ایران خودرو خراسان تولید شده است، ادامه داد: تعهدات خودروهای هایما به روز شده و هیچ گونه تعهد معوقی وجود ندارد. در سال گذشته نیز برنامه تولید محصولات هایما، ۱۰ هزار دستگاه خودرو بوده که حدود ۹۰ درصد آن محقق شده است.

زاهدی فرد بر افزایش سطح داخلی‌سازی قطعات محصولات هایما و ضرورت آموزش‌های لازم به نمایندگی‌های خدمات پس از فروش تاکید کرد و گفت: این برنامه ها در دستور کار ساپکو و ایساکو قرار گرفته است.

وی همچنین در خصوص تولید محصول جدید گفت: برنامه تولید هایما 8S در دستور کار ایران‌خودرو‌ خراسان قرار دارد که طبق هدف‌گذاری، امسال به بازار عرضه خواهد شد.

بازار خودروهای سایپا آرام گرفت

اقتصادنیوز: رصد بازار خودروهای سایپا نشان دهنده آن است که سایپایی ها نیز همانند ایران خودرویی ها روزی آرام را برخلاف روز گذشته پشت سرگذاشتند.

به گزارش اقتصادنیوز؛ براساس ارزیابی «کوییک معمولی» تنها خودرویی است که امروز با افت یک میلیونی در بازار قیمت گذاری شد و سایر محصولات سایپا تغییر قیمتی نداشتند.

به گفته فعالان بازار، قهر خریداران خودرو از بازار موجب شده تا افزایش و کاهش قیمت تاثیر چندانی در مبادلات خودرو نداشته باشد و با این شرایط می توان گفت هنوز خریداران با بازار خودرو آشتی نکرده اند، در این خصوص فعالان بازار خودرو بر این نکته تاکید می کنند که بی اعتمادی در بازار موجب شده تا معاملات در بازار خودرو به پایین ترین سطح خود برسد.

قیمت محصولات سایپا

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» اشاره کرد.

با ارزیابی بازار می توان گفت امروز «شاهین» بدون تغییر در بازار 354 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

براین اساس «کوییک R» هم تغییر قیمت نداشت و 215 میلیون تومانی قیمت گذاری شد، ‌اما  «کوییک معمولی» امروز افت یک میلیون تومانی در بازار داشت و 206 میلیون تومان دست به دست شد.

  خانواده تیبا هم امروز بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند. براساس ارزیابی بازار خودرو امروز «تیبا 2 معمولی » در بازار  198 میلیون تومان به فروش رفت. «تیبا صندوقدار» هم در بازار 194 میلیون تومانی شد. امروز «ساینا» تغییر قیمت نداشت و 200 میلیون تومان به فروش رسید.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.