کد خبر : 16014 / /
/

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو می‌گوید: قیمت برخی خودروها از ابتدای سال تاکنون حدود ۱۰ درصد گران شده است.

ئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو مطرح کرد:

طی سه سال گذشته عرضه و تولیدی که خودروسازان داشته اند جوابگوی بازار خودرو نبوده که موتمنی می گوید وقتی خودرو به اندازه نیاز بازار تولید نشود باید خودرو پژو ۲۰۶ که در کارخانه ۱۴۹ میلیون تومان است را ۲۸۰ میلیون تومان خرید.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو می‌گوید: قیمت برخی خودروها از ابتدای سال تاکنون حدود ۱۰ درصد گران شده است.

به گفته آقای سعید موتمنی پژو پارس ۲۷۵ میلیون تومان بود که به ۳۰۲ میلیون تومان رسیده است؛ پژو ۲۰۶ تیپ ۲ از ۲۶۳ میلیون تومان به ۲۸۱ میلیون تومان، هایما مونتاژی از ۸۱۰ به ۹۰۰ میلیون تومان، پراید ۱۱۱ از ۱۸۲ میلیون به ۱۹۰ میلیون تومان رسیده است.

کارشناسان خودرو برآورد کرده اند که نیاز بازار به خودرو یک میلیون و ۲۰۰ هزار دستگاه است و طی سه سال گذشته تولید کمتر ۸۰۰ هزار دستگاه بوده که این تولید نشان می دهد ۴۰ درصد کمتر از نیاز بازار خودرو تولید شده است.

قیمت خودرو

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.