کد خبر : 16103 / /
/

دیشب در معاملات پشت خطی ،قیمت سکه جهش چشمگیری را تجربه کرد

دیشب در معاملات پشت خطی ،قیمت سکه جهش چشمگیری را تجربه کرد و در ساعاتی حتی از محدوده 13 میلیون و 300 هزار تومان هم عبور کرد.

قیمت  سکه روز گذشته همزمان با افزایش قیمت دلار  بالا رفت. فلز گران بهای داخلی دیروز با 45 هزار تومان رشد به محدوده ی 13میلیون و 145 هزار تومان رسید.

دیشب در معاملات پشت خطی ،قیمت سکه جهش چشمگیری را تجربه کرد و در ساعاتی حتی از محدوده 13میلیون و 300هزار تومان هم عبور کرد.برخی از معامله گران بازار سکه معتقدند با تکذیب خبر آزادسازی ارزهای بلوکه شده دست معامله گران افزایشی در بازار ارز تهران باز تر شده است.

این دسته از سکه بازان  نسبت به پیشروی قیمت دلار و عبور اسکناس آمریکایی از کانال 28 هزار تومان خوشبین هستند و به تبع آن قیمت سکه در معاملات پشت خطی دیشب تقویت شد‌

اما عده ای دیگر از سکه بازان معتقدند در صورتی که امروز قیمت دلار از مرز 28 هزار تومانی عبور نکند، احتمال افت قیمت سکه تا محدوده 13 میلیون و 200 هزار تومان وجود خواهد داشت.

البته تا زمانی که فلز گران بهای داخلی بالای محدوده 13 میلیون و 200 هزار تومان است، شانس رشد قیمت سکه بیشتر خواهد بود

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.