کد خبر : 16131 / /
/

بر اساس اعلام شبکه اطلاع‌رسانی ارز، طلا و سکه، قیمت روبل امروز یکشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ نوساناتی دارد.

 

قیمت روبل امروز یکشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ نوساناتی دارد، برای آینده روبل تا پایان سال ۲۰۲۲ رشد معناداری را بیش از سطوح فعلی پیش‌بینی نمی‌شود.

 بر اساس اعلام شبکه اطلاع‌رسانی ارز، طلا و سکه، قیمت روبل امروز یکشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ نوساناتی دارد. نرخ روبل در لحظه تنظیم این خبر ۳۵۱ تومان است. بیشترین قیمت روز هم ۳۵۲ و پایین‌ترین قیمت آن ۳۵۱ تومان بوده.

همچنین متوسط قیمت ارز ملی روسیه در سایت کانون صرافان ایران، ۲۵۰ تومان اعلام شده است.

آینده روبل روسیه چه می‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز، علی صادقین، کارشناس بازارهای مالی، برای آینده روبل تا پایان سال ۲۰۲۲ رشد معناداری را بیش از سطوح فعلی پیش‌بینی نمی‌کند.

او در گفتگو با تجارت‌نیوز توضیح می‌دهد: حتی اگر جنگ روسیه و اوکراین در آینده نزدیک به پایان برسد، تحریم‌های گسترده علیه کشور مهاجم در حوزه انرژی، مواد اولیه و کالاهای اساسی، احتمالا تا پایان سال ادامه می‌یابد.

این کارشناس بازارهای مالی می‌افزاید: در این شرایط انتظار رشد منفی ۱۰ تا ۱۵ درصدی اقتصادی برای روسیه وجود دارد. در نتیجه، حتی در صورت نوسانات کوتاه‌مدت، احتمال بازدهی مثبت قابل توجه برای روبل پایین است.

صادقین می‌گوید: ایران همچنان از امکان حضور در بازارهای جهانی برخوردار است. با تداوم جنگ روسیه و اوکراین و همچنین تحریم‌های گسترده علیه کشور نخست، چشم‌انداز افزایش تقاضا و کاهش عرضه در بازارها وجود دارد.

او توضیح می‌دهد: اگر مذاکرات وین به نتیجه مثبت و مشخصی برسد، ایران همچنان می‌تواند از مزیت‌های افزایش قیمت نفت، محصولات پتروشیمی، فلزات و دیگر کالاهای اساسی صادرات‌محور استفاده کند.

این کارشناس بازارهای مالی می‌گوید: فرصت هنوز به پایان نرسیده است و حداقل، تا ۳ ماهه سوم سال جاری میلادی وجود دارد. البته مشروط بر اینکه برجام احیا شود.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت روبل در بازار ایران روز شنبه ۲۷ فروردین، بدون تغییر نسبت به روز کاری قبل از آن به ۳۴۹ تومان رسید.

بر اساس گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا، سکه و ارز، ارز ملی روسیه در بازار، در یک ماه اخیر ۴۰٫۱۶ درصد رشد و در یک هفته گذشته، ۵٫۱۶ درصد افت قیمت را تجربه کرده است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.