کد خبر : 16196 / /
/

چندماه پیش یعنی در ۲۹ اکتبر گذشته بود که کریستین رونالدو از بارداری همسرش جورجینا در اکانت اینستاگرام خود خبر داد و جالب تر اینکه اینبار جورجیا دوقلو باردار است . اما متاسفانه این ستاره ی فوتبال پرتغالی حالا از مرگ فرزند پسر خود در توییتر و اینستاگرامش نوشته که از دست دادن یکی از دوقولوها همه خانواده را شوکه کرده است.در حال حاضر کریس و جورجیا چهار فرزند به نام‌های کریستیانو جونیور، ایوا ماریا، متئو و آلانا مارتینا دارند.

کریستیانو رونالدو این ستاره ی فوتبال پرتغالی از مرگ فرزند پسر خود در توییتر و اینستاگرامش خبر داده است. چندماه پیش یعنی در ۲۹ اکتبر گذشته بود که کریستیانو رونالدو از بارداری همسرش جورجینا در اکانت اینستاگرام خود خبر داد و جالب تر اینکه اینبار جورجیا دوقلو باردار است . اما متاسفانه کریستیانو رونالدو حالا از مرگ فرزند پسر خود در توییتر و اینستاگرامش نوشته که از دست دادن یکی از دوقولوها همه خانواده را شوکه کرده است.در حال حاضر کریستیانو رونالدو و جورجیا چهار فرزند به نام‌های کریستیانو جونیور، ایوا ماریا، متئو و آلانا مارتینا دارند.

حالا کریستیانو رونالدو با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که یکی از دوقلوهای او و جورجینا مرده به دنیا آمده است.فرزند پسر او مرده به دنیا آمده اما فرزند دختر سالم است.

 کریستیانو رونالدو

کریستین رونالدو در این پست نوشت: «با نهایت اندوه مرگ فرزندمان را اعلام می‌کنیم. این بزرگ‌ترین دردی است که هر والدینی می‌تواند تجربه کند. فقط تولد دخترمان به ما قدرت می‌دهد که این لحظه را با امید و شادی زندگی کنیم. مایلیم از پزشکان و پرستاران برای مراقبت شان تشکر کنیم. ما ویران شده‌ایم و در این دوره بسیار سخت خواهان حفظ حریم خصوصی هستیم.

متن خبر فوت نوزاد پسر کریستیانو رونالدو

پسرم، تو فرشته ما هستی. تو را برای همیشه دوست خواهیم داشت.»

کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو متولد ۵ فوریهٔ ۱۹۸۵ فوق ستاره ی فوتبال اهل پرتغال است که برای باشگاه منچستر یونایتد و تیم ملی پرتغال در پست مهاجم بازی می‌کند. او اغلب به‌عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان و یکی از بزرگترین بازیکنان تمام ادوار نیز یاد می‌شود.کریستیانو رونالدو در طول دوران حرفه‌ای‌اش ۳۲ جام کسب کرده که شامل ۵ لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی جام ملت‌های اروپا و یک لیگ ملت‌های اروپا می‌شود. رونالدو دارای بیشترین گل زده (۱۳۶) و بیشترین پاس گل (۴۲) در لیگ قهرمانان اروپا، بیشترین گل زده (۱۴) در جام ملت‌های اروپا و بیشترین گل ملی در فوتبال مردان (۱۱۵) است. او از معدود بازیکن‌هایی است که در بیش از ۱۱۰۰ بازی رسمی حضور داشته و بیش از ۸۰۰ گل برای باشگاه و تیم ملی‌اش به ثمر رسانده است.

کریستیانو رونالدو

فرزند کریستیانو رونالدو در گذشت

رونالدو یکی از مشهورترین و ثروتمندترین ورزشکاران در دنیاست. او در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ از سوی مجله فوربز به عنوان پردرآمدترین ورزشکار دنیا انتخاب شد و از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۹ از سوی ای‌اس‌پی‌ان به عنوان مشهورترین ورزشکار دنیا انتخاب شد. مجله تایم در سال ۲۰۱۴ نام او را در فهرست صد فرد تأثیرگذار در دنیا قرار داد. او اولین بازیکن فوتبال و سومین ورزشکار در طول تاریخ است که به درآمد بیش از ۱ میلیارد دلار می‌رسد.

جالب است بدانید کریستین رونالدو محبوب ترین و پرطرفدارترین پیج اینستاگرام با بیش از 450 میلیون دنبال کننده از سرتاسر جهان را دارد که همچنان رکورددار اینستاگرام است.

دستمزد کریستینو رونالدو و ارزش خالص آن

به گزارش فوربس: رونالدو در سال 2017، 93 میلیون دلار به دست آورد ،58 ملیون دلار آن را رئال مادرید به عنوان حقوق و مزایا پرداخت. درآمد رونالدو او را برای چهار سال متوالی به عنوان فوتبالیست با بیشترین درآمد و پردرآمد ترین ورزشکار حرفه ای معرفی کرد. به گفته سلبریتی نت ورث، ارزش خالص رونالدو در سال 2017، 400 میلیون دلار بوده است.

جورجینا رودریگز همسر کریس متولد ۲۷ ژانویه ۱۹۹۵ یک مدل، رقصنده و موسیقی اینترنتی اسپانیایی است. او به عنوان دوست دختر فوتبالیست حرفه ای معتبر کریستیانو رونالدو مشهور است.او پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان به مادرید نقل مکان کرد، جایی که آموزش رقص خود را آغاز کرد در حالی که هنوز به عنوان فروشنده در بوتیک مد روز گوچی کار می کرد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.