کد خبر : 16264 / /
/

افزایش حقوق کارکنان وظیفه یکی از مهمترین دغدغه‌های سربازان است به‌خصوص این بار که مجلس شورای اسلامی افزایش «میلیونی» را برای حقوق آنها در سال ۱۴۰۱ تصویب کرده است.

افزایش حقوق «میلیونی» کارکنان وظیفه مصوبه مجلس در حقوق واریزی فروردین ماه لحاظ نشد با این حساب امکان افزایش حقوق برای اردیبهشت ماه وجود دارد؟

افزایش حقوق کارکنان وظیفه یکی از مهمترین دغدغه‌های سربازان است به‌خصوص این بار که مجلس شورای اسلامی افزایش «میلیونی» را برای حقوق آنها در سال ۱۴۰۱ تصویب کرده است.

اما انگار فعلا خبری از افزایش حقوق نیست و باید منتظر ماند، چراکه ۳۱ فروردین ماه هم از راه رسید و حقوق‌‌ها واریز شد؛ اما واریزی سربازان همان مبلغی بود که پایان اسفندماه ۱۴۰۰ پرداخت شد نه کمتر و نه بیشتر.

پیگیری از مسئولان مربوطه حاکی از آن است که « دولت هنوز ضریب حقوق سال ۱۴۰۱ را اعلام نکرده» ؛ مسأله‌ای که در تعیین حقوق موثر بوده و در صورت اعلام دولت افزایش حقوق در اردیبهشت انجام می‌شود.

پس باید تا اول اردیبهشت ماه منتظر ماند و دید تا چه مقدار بودجه به ستادکل نیروهای مسلح اختصاص می‌یابد تا به عنوان افزایش حقوق به سربازان پرداخت شود؛ در این صورت می‌توان درباره افزایش حقوق میلیونی سربازان و میزان دقیق آن اطلاع رسانی کرد.

در همین راستا نیز محسن دهنوی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در صفحه توییتر خود نوشت:

«طبق گزارش‌های واصله از سربازان عزیز در سراسر کشور، حقوق واریزی به آن‌ها بابت فروردین ۱۴۰۱ افزایش نیافته است. در نامه‌ای به رییس سازمان برنامه و بودجه یادآور شدم که ‫قانون برای درج در کتاب‌ها نیست؛ باید اجرا شود.

تا واریز ریال آخر حقوق سربازان، از بکارگیری همه ابزارهای نظارتی دست برنخواهم داشت.»

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.