کد خبر : 16406 / /
/

ساعت ۴:۳۴ صبح امروز از طریق سامانه ۱۲۵وقوع حریق گسترده در یک منزل مسکونی در خیابان کریم‌خان خیابان آبان شمالی به نیروهای آتش نشانی اطلاع داده شد.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره وقوع حریق یک منزل مسکونی در خیابان کریم‌خان تهران اظهارداشت: ساعت ۴:۳۴ صبح امروز از طریق سامانه ۱۲۵وقوع حریق گسترده در یک منزل مسکونی در خیابان کریم‌خان خیابان آبان شمالی به نیروهای آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله نیروهای آتش نشانی همراه با تجهیزات مورد نیاز مانند تجهیزات تنفسی و نردبان هیدرولیکی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ادامه داد: ساختمان دو طبقه قدیمی بود که طبقه هم کف مغازه بود وطبقه اول و دوم واحد مسکونی تک واحده بوده که طزبقه اول دچار حریق و کاملا شعله ور بود و افرادی در ساختمان گرفتار شده بودند.

ملکی خاطر نشان کرد: نیروهای آتش نشانی ۴گرفتار این حادثه را از محل خارج و حریق به موقع و در اسرع وقت اطفا شد و در این حادثه یک آتش نشانان از ناحیه دست دچار آسیب شده است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.