کد خبر : 16542 / /
/

همراه اول به مناسبت «عید سعید فطر» برای تمامی مشترکان دائمی، اعتباری و انارستان بسته ترکیبی با تخفیف ویژه در نظر گرفت.

اپراتورهای تلفن همراه به مناسب عید سعید فطر بسته های هدیه ای را برای مشترکان خود در نظر گرفتند.

همراه اول به مناسبت «عید سعید فطر» برای تمامی مشترکان دائمی، اعتباری و انارستان بسته ترکیبی با تخفیف ویژه در نظر گرفت. این بسته ترکیبی برای مشترکان دائمی و اعتباری شامل «۳ گیگابایت اینترنت و ۳ ساعت مکالمه درون شبکه به مدت ۳ روز» است که متقاضیان می توانند با شماره گیری کددستوری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۷ مربع نسبت به خریداری آن با قیمت ویژه ۱۰ هزار تومان اقدام کنند.

مشترکان انارستان نیز می توانند همین بسته را با شماره گیری کد دستوری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۶۷۱ مربع» و با قیمت ویژه ۵ هزار تومان خریداری کنند.

 مدت زمان فعالسازی این بسته های ترکیبی ویژه عید فطر از امروز شنبه ۱۰ اردیبهشت ماه تا ۱۴ اردیبهشت ماه است که امکان فعالسازی آن از طریق اپلیکیشن «همراه من» نیز وجود دارد.

مشترکانی که حجم اینترنت و مکالمه آنان در بازه زمانی در نظر گرفته شده به اتمام برسد، قادر به خرید مجدد بسته مذکور هستند.

هدیه ایرانسل به مناسبت عید فطر

ایرانسل، هدیه ویژه خود به مناسبت عید سعید فطر را اعلام کرد. این هدیه، یک بسته ترکیبی اینترنت و مکالمه ایرانسلی با تخفیف است.

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران به مناسبت گرامی‌داشت عید سعید فطر، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه ایرانیان عزیز، هدیه بسته ترکیبی اینترنت و مکالمه ایرانسلی را با قیمت تخفیفی، به مشترکان خود ارائه کرده است.

هم‌زمان با فرارسیدن عید سعید فطر، تمامی مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند یک بسته ترکیبی، شامل دو ساعت مکالمه ایرانسلی (درون شبکه) و دو گیگابایت اینترنت بین‌المللی را تنها با پرداخت ۸هزار تومان دریافت کنند.

لازم به ذکر است این بسته تخفیفی تنها در روزهای ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ در دسترس است و اعتبار آن از زمان فعال‌سازی، دو روز خواهد بود.

خرید و فعال‌سازی این بسته هدیه به دو روش امکان پذیر است. مشترکان سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل فقط در روز دوشنبه یا سه شنبه این هفته، با شماره‌گیری کد دستوری #۵* می‌توانند این بسته را فعال کنند. بنابراین شماره‌گیری این کد تا تاریخ تعیین شده، بدون نتیجه خواهد بود.

روش دیگر دریافت هدیه ایرانسل برای عید فطر مراجعه به بخش خرید بسته اینترنت پیشنهادی در سوپراپلیکیشن ایرانسل من است. فعالسازی به این روش نیز تنها در روزای ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت امکان پذیر است.

مشترکان ایرانسلی در صورتی که برای روزهای تعطیل عید فطر به حجم اینترنت بیشتری نیاز دارند، می‌توانند از روش‌های دیگری بسته اینترنت رایگان تهیه کرده و از آن بهره‌مند شوند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.