کد خبر : 16657 / /
/

قبلا گفته می‌شد فرزاد مجیدی که درگیر مشکلات شخصی است تا قبل از بازی با سپاهان به اردوی استقلال برمی‌گردد

فرزاد مجیدی که بعد از دربی تهران روی نیمکت استقلال دیده نشده در آستانه بازی استقلال و سپاهان برای آبی پوشان آرزوی موفقیت کرد.

 آخرین حضور فرزاد مجیدی روی نیمکت استقلال برمی‌گردد به بازی با پرسپولیس و بعد از آن فرزاد یکبار هم در تمرینات و بازیهای استقلال دیده نشده است. باشگاه استقلال هم ترجیح داد در این مورد سکوت کند اما فرزاد بالاخره در آستانه بازی با سپاهان در فضای مجازی دیده شد و با انتشار یک استوری برای تیمش آرزوی موفقیت کرد.

قبلا گفته می‌شد فرزاد مجیدی که درگیر مشکلات شخصی است تا قبل از بازی با سپاهان به اردوی استقلال برمی‌گردد اما این اتفاق رخ نداد و او با تیمش به اصفهان نرفت. حالا باید دید فرزاد که از اعضای کادر فنی استقلال است، در بازی با شهرخودرو مشهد که دوشنبه آینده برگزار می‌شود، روی نیمکت آبی ها حضور پیدا می‌کند یا نه؟

دربی تهران ۲۶ اسفند ماه برگزار شد و حالا غیبت فرزاد مجیدی ۴۸ روز طول کشیده است. فرزاد هرگونه اختلاف با برادرش را تکذیب کرده بود.

فرزاد مجیدی

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.